Samsung R&D Institute

Kampania Employer Branding

Wyzwanie

Kraków i Warszawa – dwa najbardziej rozwinięte regiony, jeśli chodzi o rynek IT w Polsce. I to właśnie tam Samsung R&D Institute Poland zatrudnia specjalistów w obszarach m.in.: sztucznej inteligencji, robotyki, technologii 5G, internetu rzeczy, analizy dźwięku i mowy czy bezpieczeństwa. Naszym zadaniem było wyróżnienie się wśród wielu firm i trafienie z komunikatem do bardzo wąskiej grupy kandydatów oraz studentów kierunków technicznych. Ale co zrobić, kiedy konkurencja reklamuje się już… wszędzie?

Rozwiązanie

Projekt rozpoczynamy od badań. Współtworzenie urządzeń, z których korzystają miliony konsumentów na całym świecie i które mają wpływ na kształtowanie technologii przyszłości – to główne komunikaty, a nikt nie przekaże ich lepiej niż pracownicy podczas eksperckich wydarzeń. Dla studentów z kolei przygotowaliśmy materiały edukacyjne, w tym obszerną broszurę o tym, jak rozpocząć karierę w IT. Ponadto, w ramach działań wizerunkowych, stworzyliśmy narracyjny film wizerunkowy, który stał się kluczową częścią kampanii digitalowej i w kreatywny sposób przedstawiał najważniejsze atrybuty marki pracodawcy.

Efekt

Kampania wzmocniła wizerunek firmy jak pracodawcy na lokalnych rynkach w Krakowie i Warszawie. W organizowanych przez nas wydarzeniach eksperckich wzięło udział łącznie kilkudziesięciu specjalistów. Wideo zostało obejrzane przez ponad 300 tysięcy osób i spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem w sieci. Całość działań została również doceniona w Konkursie Niezależnej Kreacji – Kreatura 2019.