18/06/2024

Badanie branży handlowej 2024

W branży handlowej w Polsce brakuje nawet 300 tys. pracowników*. Zdecydowaliśmy się więc powtórzyć badanie, które po raz pierwszy zrealizowaliśmy w 2022 r. i sprawdzić czy, a jeśli tak, to w jaki sposób, zmieniły się opinie i oczekiwania pracowników handlu w Polsce. Tak powstał raport „Badanie branży handlowej 2024”.

 

W badaniu zapytaliśmy m.in. o:

 

    • czynniki, które skłoniły do podjęcia pracy w handlu,
    • chęć pozostania w branży przy zmianie pracy,
    • preferowane segmenty handlu,
    • kluczowe elementy przy podejmowaniu zatrudnienia,
    • atrakcyjnych pracodawców w branży handlowej,
    • wady pracy w handlu,
    • atury aktualnego miejsca pracy,
    • stosunek do niedziel handlowych.

 

Jesteś pracodawcą z branży handlowej? Chcesz poznać więcej wyników badania i porozmawiać o nich z ekspertami? Skontaktuj się z nami!

 

Interesują Cię działania z obszaru employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego lub komunikacji wewnętrznej w branży handlowej? Poznaj nasze przykładowe realizacje:

 

 

 

Anna Mikulska
Employer Branding Director, Partner
anna.mikulska@mjcc.pl

 

 

 

Adrian Juchimiuk
Employer Branding Director, Partner
adrian.juchimiuk@mjcc.pl

 

 

* Wg sekcji handlu NSZZ Solidarność