W branży handlowej w Polsce brakuje nawet 300 tys. pracowników*. Zdecydowaliśmy się więc powtórzyć badanie, które po raz pierwszy zrealizowaliśmy w 2022 r. i sprawdzić czy, a jeśli tak, to w jaki sposób, zmieniły się opinie i oczekiwania pracowników handlu w Polsce. Tak powstał raport „Badanie branży handlowej 2024”.
W badaniu zapytaliśmy m.in. o:
- czynniki, które skłoniły do podjęcia pracy w handlu,
- chęć pozostania w branży przy zmianie pracy,
- preferowane segmenty handlu,
- kluczowe elementy przy podejmowaniu zatrudnienia,
- atrakcyjnych pracodawców w branży handlowej,
- wady pracy w handlu,
- atury aktualnego miejsca pracy,
- stosunek do niedziel handlowych.
Jesteś pracodawcą z branży handlowej? Chcesz poznać więcej wyników badania i porozmawiać o nich z ekspertami? Skontaktuj się z nami!
Interesują Cię działania z obszaru employer brandingu, marketingu rekrutacyjnego lub komunikacji wewnętrznej w branży handlowej? Poznaj nasze przykładowe realizacje:
Anna Mikulska
Employer Branding Director, Partner
anna.mikulska@mjcc.pl
Adrian Juchimiuk
Employer Branding Director, Partner
adrian.juchimiuk@mjcc.pl
* Wg sekcji handlu NSZZ Solidarność