

Drodzy Czytelnicy, lubicie konkursy? Mamy dla Was coś specjalnego – możliwość zgarnięcia jednej z dwóch wejściówek na Employer Branding Management Summit, który odbędzie się 27 maja 2014 roku w Warszawie. Chcecie? Bierzcie, bo warto 🙂
W czasie konferencji będzie okazja, żeby posłuchać o trendach w EB, poznać wyniki tegorocznej edycji badania EB w Polsce i najważniejsze trendy widoczne w badaniu trendence Institut, no i wreszcie na żywo śledzić ceremonię wręczenia nagród EB Excellence Awards. Szczegóły znajdziecie na stronie konferencji.
Nasz konkurs jest prosty: odpowiadacie na jedno proste pytanie, dodajecie do odpowiedzi swoje dane kontaktowe, a my przyznajemy dwie wejściówki (każda ma wartość 590 PLN) autorom dwóch najciekawszych odpowiedzi.
Pytanie to bułka z masłem dla wszystkich tych, którzy na co dzień śledzą wydarzenia w branży employer brandingowej, przyglądają się kampaniom pracodawców i ich działaniom na rynku pracy. Napisz nam, która kampania/ które działania pracodawców wydały Ci się w ostatnim czasie najciekawsze. To może być wszystko: od kreatywnego ogłoszenia rekrutacyjnego po zintegrowaną kampanię z wykorzystaniem różnych narzędzi, od kampanii lokalnej po międzynarodową – przyjmujemy zarówno kampanie wewnętrzne, jak i zewnętrzne, skierowane do dowolnej grupy pracowników/ kandydatów. Pamiętaj, że im ciekawsze uzasadnienie wyboru konkretnej kampanii dołączysz, tym większa szansa na wejściówkę!
Konkurs potrwa do 20 maja do godziny 20.00, a następnego dnia nagrodzonym wyślemy mailowe informacje o nagrodzie i sposobie jej realizacji.
AKTUALIZACJA:
Konkurs został rozstrzygnięty. Wejściówki na Employer Branding Management Summit otrzymują:
Marta Pyrzowicz, Orange
Anna Gałęska, JTI
Gratulujemy! 🙂