

Tak niedawno cieszyliśmy się ze zdobycia EB Excellence Awards, a tu – ledwie parę dni później – mamy kolejne powody do radości. Wspólnie z naszymi klientami zgarnęliśmy też Employer Branding Stars!
Niechcący 🙂 zmonopolizowaliśmy kategorię Wydarzenie Offline, a była to jedna z najlepiej obsadzonych kategorii. Wygraliśmy razem z Mondelez Polska (nagrodzono cykl wydarzeń „Przetrwaj sesję!”), a wyróżnienie zdobyliśmy za projekt zrealizowany z BCG (wydarzenia promujące projekt „Droga na szczyt”).
![]() |
Marta i Kasia z Mondelez Polska z EB Star 🙂 |
W pozostałych kategoriach wygrywali:
Kampania EB: Luxoft (wyróżnienie dla Grupy PZU)
Kampania wewnętrzna: PKO BP (wyróżnienie UBS)
Strona WWW: mBank (wyróżnienie Netguru)
Materiały rekrutacyjne: mBank (wyróżnienie Accenture)
Social media: PZU (wyróżnienie Nutricia)
Wyróżnienie specjalne: PZU
W niektórych kategoriach zgłoszeń było dramatycznie mało (social media – trzy firmy!!!), w sumie do konkursu zgłosiło się 20 firm. Mało, prawda? Pytanie za 100 punktów brzmi: dlaczego?! Chwalcie się swoimi działaniami, chwalcie. Im więcej będziemy mówić o tym, jak prowadzić kampanie EB, tym lepsze się one będą stawać. A o to nam chyba wszystkim chodzi!
Acha! Gdybyście chcieli przeczytać o niektórych nagrodzonych kampaniach, zajrzyjcie do naszych Magazynów Employer Branding. Pisaliśmy o Luxofcie, PKO BP, PZU, BCG i Mondelez Polska. Inspirujcie się, róbcie fajne rzeczy i… do zobaczenia na kolejnych galach. 🙂