

Dziś odbyła się gala Employer Branding Excellence Awards – nagród za polskie strategie, kampanie rekrutacyjne i wewnętrzne z ostatniego roku.
Największym zwycięzcą okazał się UBS – zgarnął aż dwie nagrody, za offline (nagroda główna) i online (wyróżnienie). Informujemy o tym z podwójną przyjemnością, bo mieliśmy wielką frajdę pracować przy nagrodzonych kampaniach UBS.
![]() |
Przedstawicielki UBS z nagrodami |
Nagrody Employer Branding Excellence Awards 2013 przyznane zostały w czterech kategoriach: Doskonała Strategia Employer Branding, Doskonała Kampania Internetowa, Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline i Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa. Ta ostatnia kategoria pojawiła się w konkursie po raz pierwszy i dobrze – nie może w końcu zabraknąć kategorii, w której docenia się działania u podstaw, skierowane do własnych pracowników.
Pełna lista nagrodzonych:
Doskonała Strategia Employer Branding
Zwycięzcy: Ernst & Young i PKO Bank Polski; wyróżnienia: Grupa Żywiec i Coca-Cola HBC Polska
Zwycięzcy: Ernst & Young i PKO Bank Polski; wyróżnienia: Grupa Żywiec i Coca-Cola HBC Polska
Doskonała Kampania Internetowa
Zwycięzca: PwC; wyróżnienie: UBS Poland Service Centre
Doskonała Kampania Rekrutacyjna Offline
Zwycięzca: UBS Poland Service Centre; wyróżnienie: Adecco
Doskonała Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: BNP Paribas Bank Polska; wyróżnienie: Danone
Sądząc po tym, co było widać na rynku, niektóre nagrodzone kampanie musiały być raczej niszowe (innymi słowy: nie było ich widać specjalnie szeroko) – czekamy więc na obiecywane przez organizatora konkursu opracowanie case’ów!