
autorMJCC

Długo nas nie było… Nie żebyśmy nie pisali. Nie. Rozgrzebaliśmy kilka tematów, ale ciągle jeszcze dojrzewają i czekają na publikację ‘się poprawiając’. Dziś za to temat przyszedł sam. Dokładnie rzecz ujmując przyszedł pocztą w postaci najnowszego numeru MALEMENA, w którym znaleźliśmy wywiad z Mariuszem Walterem, który każdy, bez wyjątku, employerbrandingowiec przeczytać powinien.
Zaczyna się tak:
‘Jedyne, na co warto stawiać, to zawsze na ludzi. To oni są najważniejsi we wszystkim, co robimy. […] Możesz dzięki nim realizować swoje nadzieje, pod warunkiem, że będą to również ich cele.’*
A później jest o podejściu prezesa do ludzi, do tworzenia i rozwijania zespołów, sukcesach ITI w rankingach i badaniach pracodawców, o potrzebie zachowania równowagi, wartościach w firmie i tworzeniu wartości trwalszych, niż program telewizyjny, a nawet o tym, kto według Waltera jest gwiazdą TVN-u.
Polecamy nie tylko dlatego, że świetnie się to czyta. Przede wszystkim dlatego, że życzymy wszystkim (także sobie) pracy dla firm, w których prezes potrafi wymienić nagrody, jakie firma ostatnio zdobyła jako pracodawca. A sami obiecujemy wrócić do roli leaderów w employer brandingu. Już wkrótce.
*cytat pochodzi z wywiadu z Mariuszem Walterem, zatytułowanego ‘Życia nie przespałem’, przeprowadzonego przez Andrzeja Miękusa i opublikowanego w MALEMENIE nr 7/8 (19) – lipiec/sierpień 2011