

O nagrodach, jakie dostaliśmy wraz z Mondelēz International za strategię na czas rebrandingu ze szczególnym uwzględnieniem projektu „Przetrwaj sesję!”, pisaliśmy już wcześniej. W odpowiedzi na te wpisy kilka razy słyszeliśmy „opowiedzcie o tym, jak powstawała!”. U nas mówisz=masz. Z wpisem na blogu czekamy na to, aż ukaże się kilka artykułów w mediach (już niedługo! damy Wam znać :)), żeby nie popsuć frajdy czytelnikom, no i materiału dziennikarzom, z którymi o tym rozmawialiśmy. Mamy za to fantastyczną wiadomość: we wrześniu będzie można o niej posłuchać na żywo i jeszcze zadać pytania nie tylko nam, ale i przedstawicielce firmy.
A wszystko to w czasie kongresu HR Summit, który 30 września i 1 października proponuje HR-owcom Puls Biznesu. Będzie trochę o twardym, a trochę o miękkim, sporo naprawdę fajnych rzeczy, które przydadzą się każdemu EB-owcowi.
My, razem z Martą Hincą z Mondelēz International, opowiemy o tym, jak strategia dla tej firmy powstała, jak szukaliśmy sposobów, żeby na bardzo konkurencyjnym, FMCG-owym rynku odróżnić się od konkurencji, jakie mieliśmy wyzwania i jak sprawdzaliśmy, czy to, co robimy na rynku, działa. Zostawimy też chwilę czasu na pytania, a to o tyle duża gratka, że będzie je można zadać zarówno firmie, jak i agencji. No i dlatego, że nie boimy się także tych trudnych 🙂
Gdybyście chcieli się z nami spotkać przy tej okazji, zajrzyjcie na stronę Pulsu Biznesu. A jeśli nie będziecie mogli być z nami, zaglądajcie do nas, bo już wkrótce będziemy się chwalić publikacjami na temat projektu dla MDLZ. A wyglądało to np. tak: