
Jeśli śledziliście wczoraj naszą relację na żywo z konferencji Employer Branding Management Summit, wiecie już, że prelegenci z GoldenLine (Pakita Łowczyńska i Lucek Samulowski) zamietli pozostałych występujących. Do tego stopnia, że obiecaliśmy już wczoraj specjalną relację z ich prezentacji właśnie tutaj. Oto i ona.
O stylu samej prezentacji mówić nie będę. Zdaję sobie sprawę z faktu, że wyluzowany styl Lucka Jnie wszystkim może pasować (mi akurat odpowiada), a o gustach się nie dyskutuje. Powiem za to o merytoryce, bo warto spojrzeć na to, co pokazali Goldenowcy i pełnymi garściami czerpać inspiracje.
A opowiadali o tym, jak poradzili sobie z gorącym tematem rekrutacji do obszaru IT. O stronie karierowej (z dedykowaną sekcją dla IT), o przeprowadzce do nowego biura (i o tym, czemu fajne biuro jest ważne), o kręceniu filmu rekrutacyjnego:
i pisaniu ogłoszeń takim językiem, jakiego sami używają w firmie! Było też o największym marzeniu Lucka: żeby każdy przypadkowo wybrany Goldenowiec mówił o firmie to samo (a elementy EVP mają ciekawie wybrane i przemyślane!) oraz o kandydacie (w IT!!!), który po rozmowie z firmą zredukował swoje oczekiwania finansowe o 50% (!!!), bo zwyczajnie chciał pracować w takiej kulturze organizacyjnej. Któż nie chciałby mieć takich sukcesów w budowaniu marki? J
Różnie to kiedyś bywało z wystąpieniami GoldenLine na konferencjach. Kasiawie, że nie byłam fanką gatunku 😛 Wczoraj było i merytorycznie, i inspirująco. W kuluarach rozmawiałam z innymi, którzy już myślą, jak te inspiracje wykorzystać po to, żeby ich działania goniły te prezentowane przez GL. Drżyjcie więc w GL. Konkurencja będzie Was gonić J