

Jak co roku, późną wiosną rodzimych employer brandingowców elektryzują wieści od organizatorów konkursów nagradzających najlepsze działania EB minionych miesięcy. W tym roku sezon otworzył HRM Instutute, który dziś w Warszawie ogłosił laureatów konkursu Employer Branding Excellence Awards 2015. Projekty można było zgłaszać w pięciu kategoriach. W stosunku do zeszłego roku pojawiła się jedna nowa kategoria – innowacje. Statuetki można było otrzymać w następujących kategoriach:
1. Strategia employer branding
2. Kampania rekrutacyjna offline
3. Kampania internetowa
4. Wewnętrzna kampania wizerunkowa
5. Innowacja employer branding
I teraz najważniejsze – zwycięzcy 🙂 HRM Institute przyzwyczaił nas do tego, że poza nagrodą główną w każdej kategorii przyznaje również wyróżnienia. Niestety, nie wszystkie nagrody i wyróżnienia zostały w tym roku przyznane. Kto otrzymał Employer Branding Excellence Awards 2015?
Strategia
Nagroda główna: Wyborowa Pernod-Ricard
Kampania offline
Nagroda główna: Future Processing, wyróżnienia: Capgemini, Spartez
Kampania internetowa
Nagroda główna: PZU
Kampania wewnętrzna
Nagroda główna: UBS
Innowacja
Nagroda główna: Novo Nordisk, wyróżnienie: Luxoft
Wszystkim nagrodzonym gratulujemy i cieszymy się, że wśród zwycięskich projektów, po raz kolejny, znalazły się również nasze realizacje 🙂
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej nt. nagrodzonych projektów, to o części z nich pisaliśmy już na łamach Magazynu EB: UBS, Spartez, Future Processing.