
Kiedy rozmawiamy z kimś o budowaniu wizerunku pracodawcy, zawsze mówimy, że dobry specjalista od EB ma oczy szeroko otwarte. Zawsze. Bo nigdy nie wiadomo, gdzie pojawią się okazje, które tylko czekają, by je wykorzystać z korzyścią dla marki pracodawcy. A czekać mogą nawet tam, gdzie niewielu ich się spodziewa.
Na facebookowej stronie Questusa znaleźliśmy dziś świetny przykład takiej szansy. Bezrobocie spędza sen z powiek kandydatom? Chcesz połączyć działania korporacyjne z EB? Chcesz dostać sporą liczbę aplikacji od kandydatów, którzy, być może, do tej pory nawet nie rozważali Twojej firmy jako potencjalnego pracodawcy? Dwaj studenci podpowiadają Starbucksowi jak to wykorzystać:
A Cup of Optimism from Joao Unzer on Vimeo.
a Starbucks mówi… „The idea is very creative and is a great story, but it is not a program we currently have in place.”
Wykorzystalibyście taki pomysł u siebie?