

Wczoraj i dziś – targi inżynierskie na PW. To chyba można uznać za zamknięcie sezonu targowego w tej (wiosennej) kampanii? Co prawda kilka imprez jeszcze ciągle przed nami, ale te duże już się odbyły, a te nadchodzące należą raczej do kategorii mniejszych, mniej obleganych.
Na koniec arcyciekawą niespodziankę zaserwował wszystkim PKN Orlen.
Dziś na stoisku firmy (które nota bene też jest bardzo ciekawe i zdecydowanie wyróżnia się na tle standardowo zabieranych na targi materiałów) można było porozmawiać z… Jakubem Przygońskim, motocyklistą rajdowym, członkiem Orlen Teamu. Pokazujemy jako świetny przykład tego, jak można łączyć promocję firmy/ działania sponsoringowe z budowaniem marki pracodawcy.
Choć projekt nam się BARDZO podobał, musimy też dodać, że spotkanie na dobrą godzinę zablokowało stoisko i gdyby zdarzyło się tak, że ktoś zainteresowany pracą w firmie trafiłby na targi w tym czasie, nie dowiedziałby się zbyt wiele o pracy/praktykach… Może lepiej byłoby przenieść spotkanie do jakiejś sali na PW i zrobić z niego atrakcję towarzyszącą targom?