Page 10 - MEB12
P. 10

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

 PRZEGląd stoisk targowych

fot.: arch. MJCC                                                     Swoją kompleksowość i innowa-                                            fot.: arch. MJCC
                                                                     cyjność Getin Noble Bank pod-
                                                                     kreślił eleganckim i jednocześnie
                                                                     prostym w formie stoiskiem.

                                                                     Na stoisku Grant Thornton
                                                                     można było poczuć wiosnę!
                                                                     Krokusy przyciągały na stoisko
                                                                     wszystkich poszukujących ka-
                                                                     riery i spragnionych wiosenne-
                                                                     go klimatu.

                  W tym sezonie targowym wiele firm postawiło na
                  grywalizację. EY urozmaiciło swoją ofertę targową
                  o popularne piłkarzyki, natomiast inne firmy, np.
                  Orange, wykorzystały dobrze znane wszystkim
                  łamigłówki, przygotowane w nowoczesnej formie.

                                                                                                                  fot.: arch. Fundacja MANUS  fot.: arch. Organizator Absolvent Talent Days

fot.: arch. MJCC                                                     Niektórzy zadbali również o oryginalne wy-
                                                                     korzystanie przestrzeni prowadzącej do sa-
                                                                     mego stoiska. Schody do Shell już od pozio-
                                                                     mu zero zachęcały, aby wejść na pierwsze
                                                                     piętro i zobaczyć, co oferuje firma.

                                                                             10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15