Page 3 - MEB12
P. 3
Drodzy Wydawca:
MJCC
EB-owcy! ul. Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
Przygotowanie „Magazynu” w gorącym targowym sezonie to zawsze nie lada wyzwanie. www.mjcc.pl
Jeżdżąc, zbieramy też jednak ciekawe przykłady działań, rozmawiamy z Wami, drodzy Czy- mjcc@mjcc.pl
telnicy, szukamy inspiracji. Część z nich znajdziecie już w tym wydaniu MEB-u, a inne – w ko- Kontakt:
lejnych numerach. Pozwólcie więc, że przy tej okazji po raz kolejny poproszę Was o coś, o co magazyn@employerbranding.pl
prosiliśmy już wielokrotnie: miejcie odwagę dzielić się swoimi działaniami! Tak często zdarza Redakcja:
się nam odkrywać niewielkie organizacje realizujące świetne projekty, o których nikt nie Anna Cichy
wie, bo sami EB-owcy mówią: „to nic wielkiego” albo „ale my jesteśmy tacy mali, kto o nas Adrian Juchimiuk
napisze”. My napiszemy i zrobimy to chętnie, tylko musicie chcieć się chwalić! Karina Malec
Anna Mikulska
Tak jak zrobili to w tym numerze m.in. Kasia Zadrożna z Amrest, która opowiedziała Izabela Rzepka
nam o działaniach związanych z budowaniem kultury w trudnej branży gastronomicz- Aneta Tur
nej, Krzysztof Rynkiewicz z Ceneo, który podzielił się historią powstania wyjątkowe- Projekt i skład: Maria Daszczuk
go komiksu firmowego, czy Vivien Orosz z węgierskiego MOL-a, z którą rozmawialiśmy Korekta: Małgorzata Ruszkowska
o ich nagradzanych kampaniach skierowanych do studentów. Na koniec zajrzeliśmy do
nowego biura Future Processing – zróbcie to samo i przekonajcie się, że warto po nim Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie EB”
pospacerować, choćby wirtualnie. są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na
cytowanie i publikowanie treści zawartych w „Magazy-
Poza tym przed nami sezon EB-owych wyróżnień. Jeszcze przez chwilę można zgła- nie” wyłącznie w celach niekomercyjnych, pod warun-
szać projekty w konkursie HR Dream Team, później EB Excellence Awards i EB Stars. kiem podania źródła wraz z linkiem do elektronicznej
Jeśli macie na koncie fajne kampanie i akcje, szykujcie klawiatury. A jeśli tym razem nie wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane
udało się Wam zrealizować niczego, co zasługiwałoby na nagrody, nie martwcie się; i zmieniane bez wiedzy redakcji. W „Magazynie” wyko-
wszystko przed Wami. Po inspiracje niezmiennie zapraszamy na nasze łamy. rzystano zdjęcia z Shutterstock.com i fotografie będące
własnością opisywanych firm.
Adrian Juchimiuk
Employer Branding Director & Partner, MJCC