Page 3 - MEB12
P. 3

Drodzy                                                                                                     Wydawca:
                                                                                                           MJCC
EB-owcy!                                                                                                   ul. Stępińska 22/30
                                                                                                           00-739 Warszawa
 Przygotowanie „Magazynu” w gorącym targowym sezonie to zawsze nie lada wyzwanie.                          www.mjcc.pl
 Jeżdżąc, zbieramy też jednak ciekawe przykłady działań, rozmawiamy z Wami, drodzy Czy-                    mjcc@mjcc.pl
 telnicy, szukamy inspiracji. Część z nich znajdziecie już w tym wydaniu MEB-u, a inne – w ko-             Kontakt:
 lejnych numerach. Pozwólcie więc, że przy tej okazji po raz kolejny poproszę Was o coś, o co              magazyn@employerbranding.pl
 prosiliśmy już wielokrotnie: miejcie odwagę dzielić się swoimi działaniami! Tak często zdarza             Redakcja:
 się nam odkrywać niewielkie organizacje realizujące świetne projekty, o których nikt nie                  Anna Cichy
 wie, bo sami EB-owcy mówią: „to nic wielkiego” albo „ale my jesteśmy tacy mali, kto o nas                 Adrian Juchimiuk
 napisze”. My napiszemy i zrobimy to chętnie, tylko musicie chcieć się chwalić!                            Karina Malec
                                                                                                           Anna Mikulska
 Tak jak zrobili to w  tym numerze m.in. Kasia Zadrożna z  Amrest, która opowiedziała                      Izabela Rzepka
 nam o działaniach związanych z budowaniem kultury w trudnej branży gastronomicz-                          Aneta Tur
 nej, Krzysztof Rynkiewicz z  Ceneo, który podzielił się historią powstania wyjątkowe-                     Projekt i skład: Maria Daszczuk
 go komiksu firmowego, czy Vivien Orosz z węgierskiego MOL-a, z którą rozmawialiśmy                        Korekta: Małgorzata Ruszkowska
 o ich nagradzanych kampaniach skierowanych do studentów. Na koniec zajrzeliśmy do
 nowego biura Future Processing – zróbcie to samo i przekonajcie się, że warto po nim                      Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie EB”
 pospacerować, choćby wirtualnie.                                                                          są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na
                                                                                                           cytowanie i publikowanie treści zawartych w „Magazy-
 Poza tym przed nami sezon EB-owych wyróżnień. Jeszcze przez chwilę można zgła-                            nie” wyłącznie w celach niekomercyjnych, pod warun-
 szać projekty w konkursie HR Dream Team, później EB Excellence Awards i EB Stars.                         kiem podania źródła wraz z linkiem do elektronicznej
 Jeśli macie na koncie fajne kampanie i akcje, szykujcie klawiatury. A jeśli tym razem nie                 wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane
 udało się Wam zrealizować niczego, co zasługiwałoby na nagrody, nie martwcie się;                         i zmieniane bez wiedzy redakcji. W „Magazynie” wyko-
 wszystko przed Wami. Po inspiracje niezmiennie zapraszamy na nasze łamy.                                 rzystano zdjęcia z Shutterstock.com i fotografie będące
                                                                                                           własnością opisywanych firm.
                                                                                         Adrian Juchimiuk
                                                  Employer Branding Director & Partner, MJCC
   1   2   3   4   5   6   7   8