Page 4 - MEB13
P. 4

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

 Newsy z EB-owego
 świata nagród

 i rankingów

fot.: Agnieszka Cynarska-Taran/Fotopracownia                                                                                        Złote spinacze z EB-ową kategorią
                                                                                                                                    Kilkanaście dni temu zakończył się okres zbierania
                                              Laureaci Employer Branding Excellence Awards odebrali nagrody w trakcie EB Summit     zgłoszeń do konkursu Złote spinacze – jednego
                                                                                                                                    z najbardziej prestiżowych plebiscytów w polskiej
                                                                                                                                    branży PR. Pierwszy termin upłynął 4 sierpnia,
                                                                                                                                    kolejny, dla spóźnialskich, 11 sierpnia 2016 r.

                                                                                                                                    Projekty są nagradzane w  11 kategoriach sekto-
                                                                                                                                    rowych, 2 specjalnych i 18 kategoriach głównych.
                                                                                                                                    Od tego roku wśród tych ostatnich jest również
                                                                                                                                    ta, w której nagradzane będą działania employer-
                                                                                                                                    brandingowe. Konkurs jest organizowany od 2003
                                                                                                                                    roku przez Związek Firm Public Relations. Ma jed-
                                                                                                                                    nak charakter otwarty, mogą w nim wziąć udział
                                                                                                                                    wszystkie przedsiębiorstwa, instytucje i organiza-
                                                                                                                                    cje non-profit, realizujące kampanie PR na terenie
                                                                                                                                    Polski. Prace oceni w tym roku 54 jurorów, a nad
                                                                                                                                    przebiegiem konkursu będzie dodatkowo czuwać au-
                                                                                                                                    dytor – firma KPMG. Uroczysta gala, podczas której

                                                                                                                                 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9