Page 3 - MEB14
P. 3
Drodzy Wydawca:
MJCC
EB-owcy! ul. Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
Miło Was wirtualnie spotkać w nowym roku. To wyjątkowy numer naszego „Magazynu”, www.mjcc.pl
bo… ostatni. Tak, tym wydaniem kończymy wydawanie MEB-u. Kiedy pracowaliśmy nad mjcc@mjcc.pl
pierwszym numerem, robiliśmy to w odmiennych okolicznościach – brakowało wtedy Kontakt:
miejsc z rzetelną EB-ową wiedzą, case studies, branżowych konkursów. Szczęśliwie po magazyn@employerbranding.pl
nieco ponad trzech latach sytuacja się zmieniła, employer branding ma ważne miejsce Redakcja:
w biznesowych dyskusjach. Formuła „Magazynu” zrobiła się dla nas za ciasna. Adrian Juchimiuk
Karina Malec
Nie rezygnujemy z dzielenia się nie wiedzą! Będziemy to jednak robić w innych formach Anna Mikulska
– od teraz możecie liczyć na nasze ebooki, infografiki, wracamy też do większej aktyw- Izabela Rzepka
ności na naszym blogu. Po case studies, wywiady i relacje z wydarzeń związanych z bu- Aneta Tur
dowaniem marki pracodawcy odsyłamy natomiast na portal employerbranding.pl. Tam Skład: Marek Bąk
będzie ich teraz więcej i nie trzeba będzie na nie czekać do kolejnego wydania MEB-u :) Korekta: Małgorzata Ruszkowska
Tymczasem zajrzyjcie do tego wyjątkowego numeru „Magazynu”. Na kongresie HR Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie EB”
Tech rozmawialiśmy dla Was z Robin Erickson z Bersin by Deloitte, Agnieszka Przybyłek są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na
z Brown Forman opowiedziała nam o drodze, jaką przeszli jako firma od czasu, kiedy cytowanie i publikowanie treści zawartych w „Magazy-
otrzymali wyniki badania zaangażowania ze wskaźnikiem na poziomie 39%, a Aneta Tur nie” wyłącznie w celach niekomercyjnych, pod warun-
zebrała rady dla wszystkich, którzy właśnie pracują nad programem onboardingowym. kiem podania źródła wraz z linkiem do elektronicznej
Mamy nadzieję, że znajdziecie w tych – i pozostałych! – materiałach dużo inspiracji. wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane
Dobrej lektury! i zmieniane bez wiedzy redakcji. W „Magazynie” wyko-
rzystano zdjęcia z Shutterstock.com i fotografie będące
Anna Mikulska własnością opisywanych firm.
Employer Branding Director & Partner, MJCC