Page 6 - MEB14
P. 6

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Public Relations. Do rąk zwycięzców trafiły w tym  PR-owcy zgłaszali swoje kampanie również w ka-    Ponadto w kategorii kampania społeczna srebrnym
roku statuetki w trzech kolorach: złotym, srebr-   tegorii komunikacja wewnętrzna, gdzie najlepszą   spinaczem nagrodzono kampanię „Nie chcę być stra-
nym i brązowym. Po raz pierwszy przyznano je       okazał się projekt Castorama Polska i Made in     żakiem!” agencji WALK i Fundacji Integracja; projekt
również w kategorii employer branding. Zwy-        PR „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projek-    „ADAMED SmartUP” Fundacji Grupy Adamed i agen-
cięskie złoto otrzymał „Program Laboratorium       tów klientów”. Srebro otrzymała agencja Gray-     cji Walk zdobył złoto w kategorii corporate social re-
Polpharma”, srebro przypadło firmie Luxoft za      ling Poland dla Novo Nordisk za kampanię „Fo-     sponsibility; „Biromaniak. Magazyn pracowników Gru-
kampanię „Od newcomera do lidera – budowa          cus on Success”. Trzecie miejsce w tej kategorii  py Żywiec” Grupy Żywiec i agencji AUDE zwyciężył
polskiego oddziału Luxoft”, natomiast brązowy      nie zostało przyznane.                            zaś w kategorii custom publishing. Warto zwrócić
spinacz odebrał przedstawiciel firmy Capgemini                                                       uwagę na te projekty, ponieważ były również blisko
za kampanię „Poczuj miętę”.                                                                          związane z rynkiem pracy.

                                                                 6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11