Page 6 - MEB14
P. 6
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Public Relations. Do rąk zwycięzców trafiły w tym PR-owcy zgłaszali swoje kampanie również w ka- Ponadto w kategorii kampania społeczna srebrnym
roku statuetki w trzech kolorach: złotym, srebr- tegorii komunikacja wewnętrzna, gdzie najlepszą spinaczem nagrodzono kampanię „Nie chcę być stra-
nym i brązowym. Po raz pierwszy przyznano je okazał się projekt Castorama Polska i Made in żakiem!” agencji WALK i Fundacji Integracja; projekt
również w kategorii employer branding. Zwy- PR „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projek- „ADAMED SmartUP” Fundacji Grupy Adamed i agen-
cięskie złoto otrzymał „Program Laboratorium tów klientów”. Srebro otrzymała agencja Gray- cji Walk zdobył złoto w kategorii corporate social re-
Polpharma”, srebro przypadło firmie Luxoft za ling Poland dla Novo Nordisk za kampanię „Fo- sponsibility; „Biromaniak. Magazyn pracowników Gru-
kampanię „Od newcomera do lidera – budowa cus on Success”. Trzecie miejsce w tej kategorii py Żywiec” Grupy Żywiec i agencji AUDE zwyciężył
polskiego oddziału Luxoft”, natomiast brązowy nie zostało przyznane. zaś w kategorii custom publishing. Warto zwrócić
spinacz odebrał przedstawiciel firmy Capgemini uwagę na te projekty, ponieważ były również blisko
za kampanię „Poczuj miętę”. związane z rynkiem pracy.
6