Page 2 - Magazyn Employer Branding nr 4
P. 2
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…



Drodzy EB-owcy!

Dla tych z Was, którzy intensywnie działają na studenckim rynku
pracy, nadchodzą chwile wytchnienia po targowej zawierusze.
Po marcu, pełnym wyjazdów i rozmów z potencjalnymi kan-
dydatami, idzie czas zbierania owoców: przeglądania aplikacji,
spotkań rekrutacyjnych i wyboru najlepszych, którzy trafą do
Waszych zespołów. To jednak także czas ocen – co się udało,
co można było zrobić lepiej, czy nasza oferta trafła do kandy-
datów? Wnioski wykorzystacie już niedługo, myśląc o strategii
na kolejny rok akademicki, a nie da się jej przygotować bez
pochylenia się nad EVP. Dlatego w tym numerze przygotowali-
śmy ściągę, która przyda się zresztą wszystkim – również tym
z Was, których wysiłki skoncentrowane są na pozyskiwaniu specjalistów.
Z ogromną przyjemnością zapraszam również do lektury wywiadu z Arturem Miernikiem,
dyrektorem Pionu Zarządzania Personelem w PKO Banku Polskim. Jestem przekonana, że
dla wielu z Was ta rozmowa może się stać pretekstem i inspiracją, by nieco inaczej, bar-
9 14 dziej strategicznie spojrzeć na obszar HR. W tym numerze „Magazynu” nie mogło również
zabraknąć kury (a właściwie: koguta jedwabistego), o którym rozmawialiśmy z Maciejem
Hassą, kierownikiem Zespołu Marki Pracodawcy w Grupie PZU. Ale znajdziecie u nas o wiele
więcej – również przykłady, które do tej pory nie były opisywane; wierzę, że będą dla Was
tak samo miłym odkryciem, jak dla nas. Dobrej lektury!
Spis treści PS. Każdy kolejny numer „Magazynu” i rozmowy z bohaterami naszych tekstów i wywiadów
uświadamiają nam, o jak wielu interesujących przykładach employer brandingowych działań
wiadomośCi Poradnik nie słyszeliśmy ani my, ani nasi Czytelnicy! Jeśli więc czytasz te słowa i myślisz: „A może
by tak podzielić się naszym projektem?”, nie zastanawiaj się. Napisz do nas albo zadzwoń,
3 Znamy Pracodawców Roku 2013 14 EVP, czyli co? a wspólnie poszukamy najlepszej formuły opisania Waszych działań!
3 Rośnie liczba Top Employers 16 Siła obrazu
4 Nestlé kontra bezrobocie Anna Mikulska
4 Jak wynagradzać pracowników, Case studies Employer Branding Director & Partner, MJCC
aby nie tracili motywacji?
5 Rekrutacja przez YouTube 18 Szczęśliwy pracownik
6 Wybitni absolwenci UŁ pomogą młodym 20 Mistrzostwa w rekrutacji
6 We Wrocławiu już nie zabraknie 24 Rebranding – jak przetrwać Wydawca: Korekta: STYLOGRAF, Małgorzata Olszewska
informatyków? w świadomości kandydatów? MJCC Employer Branding Consultants
6 Unijny staż w IT 26 Miks marketingowy ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa Projekt okładki: MJCC
7 Adzuna – totalna wyszukiwarka ofert 30 Firma Przyjazna Rodzinie www.mjcc.pl mjcc@mjcc.pl
7 Politolog w banku Kontakt: Projekt i skład:
Pracownia Register
8 Wyróżnili się na targach Z wiZytą u… magazyn@employerbranding.pl ul. Halczyna 7, 30-086 Kraków
www.pracowniaregister.pl
eB według… 32 MicroStrategy
Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie” są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na cytowanie i publikowanie treści zawartych w „Magazynie”
9 Gramy fair wyłącznie w celach niekomercyjnych pod warunkiem podania źródła wraz z linkiem do elektronicznej wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane
i zmieniane bez wiedzy redakcji. W „Magazynie” wykorzystano zdjęcia z biblioteki Shutterstock.com oraz zdjęcia będące własnością opisywanych frm.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(4)/2014 # 2
   1   2   3   4   5   6   7