Page 3 - MEB13
P. 3
Drodzy Wydawca:
MJCC
EB-owcy! ul. Stępińska 22/30
00-739 Warszawa
Końcówka astronomicznego lata to idealny czas, aby oddać w Wasze ręce najnowszy numer www.mjcc.pl
„Magazynu”. Z jednej strony pewnie z tęsknotą wracacie jeszcze wspomnieniami (tak jak i my) mjcc@mjcc.pl
do świeżo zakończonych urlopów, a z drugiej zastanawiacie się, w jaki sposób wykorzystać Kontakt:
nowe pokłady energii do działań ostatniego – wyjątkowo intensywnego w naszej branży – magazyn@employerbranding.pl
kwartału. Te dwie strony da się świetnie pogodzić, dlatego nie rezygnując z wakacyjnych Redakcja:
wspomnień, zainspirujcie się działaniami, które opisaliśmy na kolejnych stronach. Anna Cichy
Karina Malec
Wielkimi krokami zbliża się okres targowy, dlatego tym razem sporo u nas o rekruta- Anna Mikulska
cji. Planując działania wizerunkowo-rekrutacyjne, coraz częściej staramy się wycho- Izabela Rzepka
dzić poza utarte schematy. O naturalności przekazu kierowanego do potencjalne- Aneta Tur
go kandydata, którą możemy osiągnąć wykorzystując wideorekrutację, dowiecie się Skład: Wiktor Gawron
z tekstu Magdaleny Daniłoś z OFFON Agency. Jak w niekonwencjonalny sposób rekru- Korekta: Małgorzata Ruszkowska
tuje się studentów medycyny w Japonii, pokaże Wam artykuł ”Rekrutacja stażystów
po japońsku”. Jeśli natomiast ciekawi jesteście, co zrobić, aby sprowadzić z powrotem do Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie EB”
firmy osoby, które kiedyś z niej odeszły, przeczytajcie wywiad z Mateuszem Trojanowskim są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na
z Accenture, odpowiedzialnym za stworzenie kampanii „Wróciłem, bo…”. cytowanie i publikowanie treści zawartych w „Magazy-
nie” wyłącznie w celach niekomercyjnych, pod warun-
W oczekiwaniu na nowe, jesienne kampanie oraz na wyniki tegorocznych nagród kiem podania źródła wraz z linkiem do elektronicznej
i rankingów, przypominamy, że do 30 września możecie jeszcze zgłosić swoje działania wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane
employerbrandingowe do nowego konkursu „Siła Przyciągania”, który powstał z inicjatywy i zmieniane bez wiedzy redakcji. W „Magazynie” wyko-
„Pulsu Biznesu”, Grupy Work Service i PwC. rzystano zdjęcia z Shutterstock.com i fotografie będące
własnością opisywanych firm.
Niezależnie od tego, czy czytacie nas podczas późnego urlopu, czy za biurkiem przy porannej
kawie, mamy nadzieję, że ten numer zainspiruje Was do wyjścia poza schematy, a Wasze
nieszablonowe działania dostarczą nam tematów do kolejnych MEB-ów.
Karina Malec
PR & Employer Branding Junior Executive, MJCC