Page 5 - MEB13
P. 5
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
zostaną wręczone nagrody, odbędzie się 2 grudnia
br. w Warszawie.
Zmierz swoją siłę przyciągania ści kategorii. Zwycięzców poznamy w październi- Do finału konkursu w kategorii „Firma z kapita-
W katalogu nagród dla firm prowadzących dzia- ku. Termin zgłoszeń upływa 30 września 2016 r. łem zagranicznym” zakwalifikowali się Leroy Merlin
łania employerbrandingowe pojawił się także Polska (z projektem zgrywalizowanego programu
inny nowy konkurs – „Siła przyciągania”. Po- Innowacje w HR? To możliwe! talentów i sukcesorów „Drabina Rozwoju – 7 kon-
wstał z inicjatywy „Pulsu Biznesu”, Grupy Work 9 maja 2016 r., podczas XXIII edycji Kongresu Ka- tynentów”), Carrefour Polska (projekt „Przepis na
Service i PwC. Organizatorzy nagrodzą firmy, dry w Warszawie, poznaliśmy laureatów konkursu mistrza” – program aktywizacji i rozwoju zawodo-
które najlepiej sobie radzą z przyciąganiem HR INNOVATOR. Jego ideą jest wyłanianie i nagra- wego obecnych i przyszłych pracowników), Unile-
kandydatów, wdrażaniem ich do pracy, a także dzanie innowacyjnych projektów HR, zwłaszcza ver (z projektem „Dział HR jako strategiczny partner
w wyjątkowy sposób dbają o ich zaangażowa- takich, których opracowanie i wdrożenie dopro- wdrożenia strategii CSR”) i Henkel Polska („Amba-
nie i rozwój. Na trzymanie nagród mają szanse wadziło do rozwiązania istotnych z punktu wi- sadorzy Zrównoważonego Rozwoju”). W katego-
nie tylko duże korporacje, ale też mniejsze firmy dzenia organizacji wyzwań z obszaru zarządzania rii „Firma z kapitałem polskim” finalistami zostali
czy start-upy. Zgłoszenia są przyjmowane w dzie- zasobami ludzkimi. W tym roku odbyła się trzecia Comarch (TechnologyCup) i Inter Cars (Autostra-
więciu kategoriach: edycja tego wydarzenia. Jury z ponad 40 zgłoszeń da Rozwoju – zgrywalizowany program rozwojowy
• Najlepsza kampania employer branding wybrało sześciu finalistów, a następnie przyjrzało dla kadry zarządzającej i sił sprzedaży). Z tej szóst-
• Najlepsza kampania employer branding się ich projektom w dwóch kategoriach. ki jury wyłoniło zwycięzców.
dla millennialsów
• Najlepsza inicjatywa out of the box
• Najskuteczniejsza niskobudżetowa
inicjatywa employer branding
Proces rekrutacji:
• Employer branding w procesie rekrutacji
• Innowacja w rekrutacji – candidate
interaction
Retencja:
• Najlepszy program wdrożenia nowego
pracownika (onboarding program)
• Najlepsza inicjatywa budująca
zaangażowanie i lojalność pracowników
• Najlepszy program zarządzania talentami
Dodatkowo jury przyzna tytuł Master Championa
– otrzyma go firma, która wyróżni się w większo-
5