Page 33 - Magazyn Employer Branding nr 5
P. 33
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…



» Opracowania projektu podjął się architekt Artur Arciszew- można się spotkać na burzę mózgów. Rozmowy często są ną? – dopytuję. – Ona znajduje się we wrocławskim biurze
ski. Zespół na cotygodniowych spotkaniach mógł zgłaszać prowadzone także w naszej kuchni. Natomiast w strefe naszej prezes Magdy Surowiec. To podobno ulubione miejsce
swoje pomysły i uwagi. relaksu umieściliśmy hamaki i piłkarzyki, ale to już niemal jej psa, Maxa – zdradza nasza rozmówczyni.
standard, jeśli chodzi o frmy działające w branży kreatyw-
– Przeprowadzony został generalny remont budynku: od nej. W biurze znajduje się też ciekawie zaprojektowana Warszawskie biuro będzie bardzo podobne to tego na Dol-
kabli oraz instalacji po okna i drzwi. Ze ścian zbito tynki, recepcja z kolorowymi manekinami – chcieliśmy, żeby nasi nym Śląsku. – Tamta siedziba była dobrze przemyślana
by odkryć stare struktury stropów i cegieł, które zostały goście zaraz po przekroczeniu progu poczuli klimat frmy. i na niej się wzorowaliśmy. Warszawskie biuro mieści się
pomalowane na biało. Dużą wagę przywiązywaliśmy do Jednym z pomysłów osób zatrudnionych w naszej agencji w kameralnym biurowcu na Żoliborzu. Zastosowaliśmy
tego, żeby biuro było jasne i dobrze oświetlone. Otwarta, było utworzenie „hostelu”. Ponieważ często podróżujemy więc nieco inne kolory, żeby dostosować się do tego, co
jednopiętrowa przestrzeń została podzielona tak, aby po- pomiędzy biurami, pracownicy stwierdzili, że przydałoby się nas otacza. Ale np. wygodne kanapy czy brytyjska budka
mieścić nie tylko wszystkie wrocławskie działy agencji, ale miejsce, gdzie mogliby zatrzymać się na noc bez koniecz- telefoniczna przeznaczona do indywidualnych rozmów zo-
również strefy kreatywne i wypoczynkowe. Bardzo rzad- ności rezerwowania hotelu. Goście hostelu mają dostęp do staną już takie same. W końcu w kreatywnie urządzonych
ko pracujemy osiem godzin przy swoim biurku, dlatego strefy sypialnej, kuchni i łazienki z prysznicem – opowiada przestrzeniach powstają dobre pomysły – pointuje PR-owiec
zależało nam na tym, żeby było dużo miejsc, w których Monika. A ta chabrowa kanapa, stylizowana na starodaw- Lemon Sky JWT.
A.T.








































MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 2(5)/2014 # 33
   28   29   30   31   32   33   34