Page 56 - MEB13
P. 56

fot.: arch. OperaWiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…spodarować około pięciu tysięcy metrów kwa-
                                                                       dratowych. Biuro zajmuje dwa sześciopiętrowe
                                                                   56  budynki. Na parterze znajduje się lokal usługo-
                                                                       wy, w  którym została otwarta restauracja Di-
                                                                       nette, zaproszona przez Operę do współpracy.
                                                                       Wnętrza nowej siedziby wrocławskiej Opery to
                                                                       połączenie tradycji z nowoczesnością. Niektóre
                                                                       pomieszczenia nawiązują do historii i architektu-
                                                                       ry miasta, inne – do świata technologii. – Mimo
                                                                       że nasze produkty są przeznaczone na globalny
                                                                       rynek, zdajemy sobie sprawę z tego, że jesteśmy
                                                                       ważną częścią miasta. Chcieliśmy mocno zazna-
                                                                       czyć nasze wrocławskie DNA. Wrocław to mia-
                                                                       sto nowych możliwości, otwarte na przyszłość,
                                                                       a jednocześnie dumne ze swojej historii – wyja-
                                                                       śnia Paulina Kolondra, HR & Office Manager.

                                                                       Zmiana lokalizacji firmy była związana przede
                                                                       wszystkim z  chęcią podwyższenia komfortu
                                                                       pracy, dlatego jeszcze na etapie projektowania
                                                                       nowego biura architekci mieli okazję przyjrzeć
                                                                       się codziennej pracy pracowników Opery, aby
                                                                       zadbać o niezbędne udogodnienia. Oprócz tego
                                                                       menedżerowie działów przygotowali kompletne
                                                                       zestawienia dotyczące wyposażenia każdego
                                                                       pokoju w  najodpowiedniejszy dla pracowników
                                                                       sposób. W  momencie, w  którym powstał już
                                                                       zaakceptowany projekt biura, zarząd spotykał
                                                                       się z  każdym zespołem w  celu zweryfikowania
                                                                       pomysłów projektantów. Dzięki temu pracowni-
                                                                       kom udało się wychwycić kilka niedogodności,
                                                                       które można było jeszcze zmodyfikować. Cenne
                                                                       uwagi pomogły zdecydowanie poprawić funk-
                                                                       cjonalność kilku pomieszczeń.
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60