Page 2 - Magazyn Employer Branding nr 5
P. 2
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
Drodzy EB-owcy!
Drugi rok naszego istnienia rozpoczynamy niedługo po
tym, jak pracodawcy odebrali nagrody za swoje kampa-
nie employer brandingowe. Jako redaktorzy „Magazynu”
cieszymy się, że są wśród nich ci, których projekty opisy-
waliśmy na naszych łamach. Jeśli chcecie np. wiedzieć,
dlaczego nagrodzono Luxoft, BCG czy PKO BP, wróćcie
do poprzednich numerów „MEB-u” i przeczytajcie, co
o swoich działaniach powiedzieli nam przedstawiciele
tych frm. Mamy nadzieję, że ci, których przypadki opi-
sujemy teraz, swoje wyróżnienia zdobędą w kolejnych
konkursach, które jeszcze w tym roku przed nami.
Co przygotowaliśmy dla Was w wakacyjnym wydaniu?
Z prof. Andrzejem Bliklem rozmawiamy m.in. o zaufaniu do pracowników i flo-
zofi zarządzania jakością; z Agnieszką Domagałą – o projekcie studiów dualnych
oraz współpracy z uczelniami. Natomiast Agnieszka Orłowska, prezes Globalnego
Centrum Biznesowego Hewlett-Packard, opisuje, jak HP pomaga obcokrajowcom
14 20 26 zaaklimatyzować się w Polsce i w frmie.
Wędrówkę po employer brandingowych kampaniach skończymy tym razem od-
poczynkiem na chabrowej sofe w biurze Lemon Sky. Wydała się nam świetnym
miejscem, by przysiąść i przez chwilę pomyśleć o wyzwaniach, które czekają nas
po wakacjach.
Spis treści Niezależnie od tego, gdzie będziecie spędzać urlop, miejcie oczy szeroko otwarte.
Poza biurem, kiedy nie gonią terminy i nad głową nie wiszą kolejne zobowiązania,
najłatwiej o świetne pomysły. Szukajcie ich więc, a po wakacjach wróćcie z energią,
WIADOMOŚCI PORADNIK by je wdrażać. I zdobywać kolejne nagrody za genialne kampanie.
3 Najlepsi pracodawcy 14 Z armaty do mrówki, czyli Anna Mikulska
6 Dobroczynne gotowanie o targetowaniu działań EB Employer Branding Director & Partner, MJCC
6 Para Prezydencka wspiera
pracodawców przyjaznych rodzinie CASE STUDIES
7 Rekrutacja bez ogłoszeń
7 Stres w pracy? Nie, dziękuję! 16 Zarządzanie przez nauczanie
8 Wakacje z misją 20 Dobra frma dla geja
8 Sprawdzanie służbowych maili 23 Rodem ze średniowiecza Wydawca: Korekta: STYLOGRAF, Małgorzata Olszewska
MJCC Employer Branding Consultants
po godz. 18 nielegalne we Francji 26 Wiele kultur – jeden cel ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa Projekt i skład: MJCC
8 Nowy konkurs dotyczący EB! 28 Edukacja szyta na miarę www.mjcc.pl mjcc@mjcc.pl
9 Młodzi ludzie w starciu z rynkiem Kontakt:
pracy już od liceum Z WIZYTĄ U… magazyn@employerbranding.pl
EB WEDŁUG… 31 Lemon Sky JWT
Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie” są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na cytowanie
i publikowanie treści zawartych w „Magazynie” wyłącznie w celach niekomercyjnych pod warunkiem podania źródła
10 Rekrutują, dzieląc się wiedzą wraz z linkiem do elektronicznej wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane i zmieniane bez wiedzy redakcji.
W „Magazynie” wykorzystano zdjęcia z biblioteki Shutterstock.com oraz zdjęcia będące własnością opisywanych frm.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 2(5)/2014 # 2
Drodzy EB-owcy!
Drugi rok naszego istnienia rozpoczynamy niedługo po
tym, jak pracodawcy odebrali nagrody za swoje kampa-
nie employer brandingowe. Jako redaktorzy „Magazynu”
cieszymy się, że są wśród nich ci, których projekty opisy-
waliśmy na naszych łamach. Jeśli chcecie np. wiedzieć,
dlaczego nagrodzono Luxoft, BCG czy PKO BP, wróćcie
do poprzednich numerów „MEB-u” i przeczytajcie, co
o swoich działaniach powiedzieli nam przedstawiciele
tych frm. Mamy nadzieję, że ci, których przypadki opi-
sujemy teraz, swoje wyróżnienia zdobędą w kolejnych
konkursach, które jeszcze w tym roku przed nami.
Co przygotowaliśmy dla Was w wakacyjnym wydaniu?
Z prof. Andrzejem Bliklem rozmawiamy m.in. o zaufaniu do pracowników i flo-
zofi zarządzania jakością; z Agnieszką Domagałą – o projekcie studiów dualnych
oraz współpracy z uczelniami. Natomiast Agnieszka Orłowska, prezes Globalnego
Centrum Biznesowego Hewlett-Packard, opisuje, jak HP pomaga obcokrajowcom
14 20 26 zaaklimatyzować się w Polsce i w frmie.
Wędrówkę po employer brandingowych kampaniach skończymy tym razem od-
poczynkiem na chabrowej sofe w biurze Lemon Sky. Wydała się nam świetnym
miejscem, by przysiąść i przez chwilę pomyśleć o wyzwaniach, które czekają nas
po wakacjach.
Spis treści Niezależnie od tego, gdzie będziecie spędzać urlop, miejcie oczy szeroko otwarte.
Poza biurem, kiedy nie gonią terminy i nad głową nie wiszą kolejne zobowiązania,
najłatwiej o świetne pomysły. Szukajcie ich więc, a po wakacjach wróćcie z energią,
WIADOMOŚCI PORADNIK by je wdrażać. I zdobywać kolejne nagrody za genialne kampanie.
3 Najlepsi pracodawcy 14 Z armaty do mrówki, czyli Anna Mikulska
6 Dobroczynne gotowanie o targetowaniu działań EB Employer Branding Director & Partner, MJCC
6 Para Prezydencka wspiera
pracodawców przyjaznych rodzinie CASE STUDIES
7 Rekrutacja bez ogłoszeń
7 Stres w pracy? Nie, dziękuję! 16 Zarządzanie przez nauczanie
8 Wakacje z misją 20 Dobra frma dla geja
8 Sprawdzanie służbowych maili 23 Rodem ze średniowiecza Wydawca: Korekta: STYLOGRAF, Małgorzata Olszewska
MJCC Employer Branding Consultants
po godz. 18 nielegalne we Francji 26 Wiele kultur – jeden cel ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa Projekt i skład: MJCC
8 Nowy konkurs dotyczący EB! 28 Edukacja szyta na miarę www.mjcc.pl mjcc@mjcc.pl
9 Młodzi ludzie w starciu z rynkiem Kontakt:
pracy już od liceum Z WIZYTĄ U… magazyn@employerbranding.pl
EB WEDŁUG… 31 Lemon Sky JWT
Wszystkie materiały znajdujące się w „Magazynie” są chronione prawem autorskim. Redakcja zezwala na cytowanie
i publikowanie treści zawartych w „Magazynie” wyłącznie w celach niekomercyjnych pod warunkiem podania źródła
10 Rekrutują, dzieląc się wiedzą wraz z linkiem do elektronicznej wersji „Magazynu”. Treści nie mogą być opracowywane i zmieniane bez wiedzy redakcji.
W „Magazynie” wykorzystano zdjęcia z biblioteki Shutterstock.com oraz zdjęcia będące własnością opisywanych frm.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 2(5)/2014 # 2