Page 7 - Magazyn Employer Branding nr 8
P. 7
WIADOMOŚCI  » EB WEDŁUG…  » PORADNIK  » CASE STUDIES  » Z WIZYTĄ U…

Wyborowa Pernod Ricard akcentuje na stoisku Na stoisku PGS Software na Politechnice Wrocławskiej
swoje marki z kategorii premium. Firmę na targach można było przeżyć niecodzienne emocje dzięki
reprezentowało aż 18 osób, które z zaangażowaniem Oculus Rift.
opowiadały o specyfice i atmosferze pracy.
Źródło: Akademickie Targi Pracy
Źródło: archiwum Wyborowa SA

Firma KGHM przygotowała imponujące Każdy uczestnik tegorocznych Dni Kariery mógł
stoisko z wykorzystaniem elementów zostawić swoją opinię na dużej tablicy. W czasie
wprost nawiązujących do charakteru warszawskiej edycji studentów poproszono
biznesu i produktu, z którym kojarzy ją o podzielenie się ich marzeniami.
każdy kandydat.
Źródło: AIESEC – Dni Kariery
Źródło: MJCC

Studenci zainteresowani pracą w EY mogli zwiedzić # 7
biuro firmy przy pomocy technologii Gear VR.

Źródło: Career EXPO

MAGAZYN EMPLOYER BRANDING  numer 1(8)/2015
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12