Page 7 - Magazyn Employer Branding nr 8
P. 7
WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
Wyborowa Pernod Ricard akcentuje na stoisku Na stoisku PGS Software na Politechnice Wrocławskiej
swoje marki z kategorii premium. Firmę na targach można było przeżyć niecodzienne emocje dzięki
reprezentowało aż 18 osób, które z zaangażowaniem Oculus Rift.
opowiadały o specyfice i atmosferze pracy.
Źródło: Akademickie Targi Pracy
Źródło: archiwum Wyborowa SA
Firma KGHM przygotowała imponujące Każdy uczestnik tegorocznych Dni Kariery mógł
stoisko z wykorzystaniem elementów zostawić swoją opinię na dużej tablicy. W czasie
wprost nawiązujących do charakteru warszawskiej edycji studentów poproszono
biznesu i produktu, z którym kojarzy ją o podzielenie się ich marzeniami.
każdy kandydat.
Źródło: AIESEC – Dni Kariery
Źródło: MJCC
Studenci zainteresowani pracą w EY mogli zwiedzić # 7
biuro firmy przy pomocy technologii Gear VR.
Źródło: Career EXPO
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(8)/2015
Wyborowa Pernod Ricard akcentuje na stoisku Na stoisku PGS Software na Politechnice Wrocławskiej
swoje marki z kategorii premium. Firmę na targach można było przeżyć niecodzienne emocje dzięki
reprezentowało aż 18 osób, które z zaangażowaniem Oculus Rift.
opowiadały o specyfice i atmosferze pracy.
Źródło: Akademickie Targi Pracy
Źródło: archiwum Wyborowa SA
Firma KGHM przygotowała imponujące Każdy uczestnik tegorocznych Dni Kariery mógł
stoisko z wykorzystaniem elementów zostawić swoją opinię na dużej tablicy. W czasie
wprost nawiązujących do charakteru warszawskiej edycji studentów poproszono
biznesu i produktu, z którym kojarzy ją o podzielenie się ich marzeniami.
każdy kandydat.
Źródło: AIESEC – Dni Kariery
Źródło: MJCC
Studenci zainteresowani pracą w EY mogli zwiedzić # 7
biuro firmy przy pomocy technologii Gear VR.
Źródło: Career EXPO
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(8)/2015