Page 43 - MEB11
P. 43

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

lontariusze robią to wszystko, a  także w  ramach      gu pierwszych dwóch tygodni od uruchomienia        Na stronie wyraźnie podkreślacie, że HROS.co
swojego wolnego czasu wspierają organizację            strony odnotowaliśmy ponad 150 rejestracji zwo-    jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju. Jakie
w różnych aspektach, takich jak marketing, pozy-       lenników i  wolontariuszy. W  tym samym czasie     są wasze plany na przyszłość?
skiwanie funduszy itp. Z kolei firmy członkowskie      chęć włączenia się w  projekt zadeklarowało też    Kontynuujemy propagowanie informacji na temat
to zespoły działające w ramach korporacji, które       ponad 30 firm i  organizacji członkowskich. Zgro-  #HROS i aktywnie zachęcamy pracodawców i or-
wyraziły chęć dodawania w  ciągu roku przynaj-         madziliśmy również 450-osobową społeczność na      ganizacje poszukujące talentów do przyłączenia
mniej dwóch case studies związanych z  inicjaty-       Facebooku (w tym momencie grupa przekroczyła       się do naszego ruchu na HROS.co. W październiku
wami z dziedziny HR i rekrutacji.                      600 członków [przyp. tłum.]). Jesteśmy podeks-     uczestniczyliśmy w HR Tech World w Paryżu, pla-
                                                       cytowani eksplozją zainteresowania HROS.           nujemy też inne wystąpienia na temat inicjatywy
Czy mógłbyś mi powiedzieć coś więcej na te-                                                               podczas konferencji na całym świecie; ciągle ak-
mat tego, jak HROS wygląda od środka, dla              Czy stworzenie platformy HROS.co miało             tualizujemy nasz harmonogram.
użytkownika?                                           wpływ na Hootsuite lub Amplify Talent jako
Na portalu możemy publikować trzy rodzaje treści.      marki? Jeśli tak, to jaki?                         Ponadto zaczęliśmy rozmawiać z nowymi organi-
Po pierwsze, są to wspomniane case studies za-         Tak, w takim sensie, że obie organizacje są czę-   zacjami członkowskimi na temat rozbudowywania
mieszczane tam przez praktyków, którzy pracowali       ścią historii powstania HROS. Jednak platfor-      bazy case studies w przyszłości, więc w nadcho-
przy opisywanych projektach. Taka publikacja po-       ma powstała z  altruistycznych pobudek – chę-      dzących tygodniach będziemy publikować coraz
winna zawierać podstawowe informacje o  projek-        ci dawania czegoś od siebie i  czynienia naszej    więcej tego typu treści. Zapraszamy wszystkich,
cie, o  tym, dlaczego i  jak został przeprowadzony,    branży lepszą. Czujemy, że to pozytywna inicja-    którzy mają na koncie ciekawe projekty i chcieliby
jakie były efekty podjętych działań, co potencjal-     tywa, a  entuzjastyczny odbiór ze strony bran-     się nimi podzielić, do kontaktu z nami. [AC]
nie może pójść nie po naszej myśli, a także krótkie    żowej społeczności, który towarzyszy nam od
podsumowanie. Inną możliwością jest uzupełnianie       pierwszych dni HROS.co tylko to potwierdza.        Lars Schmidt
sekcji Zasoby i zamieszczanie tam linków do mate-      Pokrewieństwo między HROS a naszymi marka-
riałów związanych z poruszanym przez nas tema-         mi zazwyczaj generuje pozytywne skojarzenia,       Employer Brand Strategist,
tem, żeby edukować i inspirować odwiedzających.        ale nie z tego powodu to robimy i to nigdy nie     właściciel Amplify Talent
Poza tym z poziomu strony możemy śledzić wiado-        popychało nas do działania.
mości zawierające nasz hashtag #HROS i w każdej                                                           Zagorzały zwolennik postępowego HR z dużym doświadcze-
chwili włączyć się do dyskusji, dzieląc się artykuła-  Jak wspomniałeś, promujecie HROS.co za po-         niem w  opracowywaniu i  realizacji innowacyjnych strategii
mi, zasobami czy oficjalnymi dokumentami.              mocą specjalnego hashtaga #HROS. Dlaczego          rekrutacyjnych na globalną skalę. Współzałożyciel Open So-
                                                       się na to zdecydowaliście?                         urce HR i gospodarz podcastu „Best Part Of My Job”. Jest
Jak bardzo popularna jest wasza platforma?             Użycie hashtagu sprawia, że można zreduko-         właścicielem firmy consultingowej Amplify Talent wspierającej
Czy specjaliści HR są chętni do dzielenia się          wać tarcia między udostępnianiem czyjejś treści    organizacje w modernizacji procesów rekrutacyjnych i współ-
wiedzą i doświadczeniem?                               a  poczuciem współuczestniczenia w  większym       autorem książek z dziedziny HR i employer brandingu.
Ambrosia Vertesi i ja jesteśmy głównymi twórcami       procesie. Dzięki nim pomysły łatwo zdemokra-
portalu, ale cały ruch rośnie bardzo szybko. W cią-    tyzować i dać każdemu możliwość wypowiedzi.

                                                                         43
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48