Page 57 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 57
WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…
Zdjęcia pochodzą z projektów i realizacji Kolektyf w latach 2011–14.
Projekt biura Tieto był przygotowywany wspólnie z CH+.
Nowy system identyfikacji wizualnej firma Tieto uzupełniła o office branding. Zdobią je m.in. klimatyczne zdjęcia miast, oryginalne
obrazy na płótnie oraz infografiki pokazujące proces tworzenia software’u dla klientów.
IDEALNE MIEJSCE DO PRACY Wystawy funkcjonują jako istotny element wy- KONRAD
Zespół Kolektyf ma szczęście, że pracuje w takim stroju biura, inspirują, tworzą niecodzienne miej- IWANOWSKI
biurze, jakie sobie wymarzyli jego członkowie. sce spotkań roboczych lub rozmów z klientami.
Jest tu przestrzeń, swoboda, miejsce do pracy jeden z założycieli i frontman Kolektyfu. Tata Franka, Heń-
wspólnej i indywidualnej, pokój do pracy głośnej, Opowieść zaczyna się i kończy na lokalizacji biura, ka i Julki. 24 h na pełnych obrotach. Gdy zdarzy mu się
twórczej oraz do cichej, biurowej. Jest oczywiście jego osadzeniu w przestrzeni i wpisaniu w klimat WOLNE, gotuje wegetariańske przysmaki i jeździ na wy-
kuchnia, łazienka, a także… własna galeria! oraz krajobraz miejsca, w którym funkcjonuje. Ko- prawy rowerowe.
lektyf prowadzi swoje biuro na Nadodrzu, w zre-
Część dochodów lokujemy w sztuce, finansując witalizowanej dzielnicy Wrocławia, która swoją
własną, niezależną galerię. Prace wystawiają tu atmosferą, otwartością i lokalnością przyciąga biz-
różni artyści, często niszowi, zapraszani przez Ko- nes kreatywny, artystów i projektantów, tworząc
lektyf. Prezentują swoje grafiki, graffiti, plakaty, nowe, twórcze centrum dynamicznej metropolii.
rzeźby, instalacje multimedialne. Organizowane są To idealne miejsce dla powstawania nowych tren-
tu wernisaże cieszą się dużym powodzeniem i są dów, dzięki któremu nie potwierdzamy reguły, że
rozpoznawalnymi wydarzeniami we Wrocławiu. szewc bez butów chodzi…
57