Page 37 - MEB10
P. 37
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
obrazy znaleźć. Czytali, śmiali się i rozmawiali
między sobą – na żywo i w naszej sieci, mówili,
które obrazy najbardziej im się podobają, i gra-
tulowali pomysłu. Panowało ożywienie. W ich
rozmowach pojawiały się nie tylko oceny na-
szego pomysłu, ale – co najważniejsze – tak-
że komentarze dotyczące przesłania kampanii.
Czyli osiągnęliśmy to, na czym nam zależało –
zaczęto mówić o szacunku.
Wystawa trwała trzy tygodnie. Kiedy ściągali-
śmy nasze obrazy, bardzo szybko się okazało,
że te ulubione znalazły swoje nowe miejsca.
W oddziałach regionalnych do dziś jeszcze wi-
szą i przypominają o tym, jak ważny w kulturze
Grupy Pracuj jest szacunek. A o to właśnie nam
chodziło. [AT]
w formie fototapet. Dodatkowo obrazy miały się po- jemy nad tematem, a następnie promocja samej Donata Wiatrowska
jawić w firmowej sieci społecznościowej, żeby każdy wystawy. Ekspozycja ruszyła w lutym br. i została
z naszych pracowników mógł się spotkać z przeka- zorganizowana tak, żeby pracownicy musieli odszu- Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrzej
zem, który przygotowaliśmy. kać wszystkie obrazy w różnych częściach biura na i Employer Brandingu, Grupa Pracuj
obydwu piętrach, które zajmuje nasza siedziba.
Czy ekspozycję obrazów poprzedziła kampa- Ekspert w obszarze budowania wizerunku firm. Praktyk
nia promocyjna? Jaka była reakcja? z interdyscyplinarną wiedzą popartą dyplomami z za-
Tak. Najpierw była zapowiedź w naszej sieci spo- Ku naszej wielkiej radości pracownicy rzeczy- kresu PR-u, marketingu oraz społecznej odpowiedzial-
łecznościowej, gdzie mówiliśmy o tym, że pracu- wiście byli bardzo zainteresowani tym, żeby te ności biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w realiza-
cji projektów komunikacyjnych dla firm z branży FMCG,
37 logistycznej, motoryzacyjnej i turystycznej. W Grupie
Pracuj odpowiedzialna za employer branding i komu-
nikację wewnętrzną. Wierzy w gamifikację, lubi być na
bieżąco z nowymi trendami w komunikacji. Pasjonatka
futurystycznych scenariuszy dotyczących kształtowania
miejsc, warunków i stylu pracy.