Page 37 - MEB10
P. 37

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                                                        obrazy znaleźć. Czytali, śmiali się i  rozmawiali
                                                                                        między sobą – na żywo i w naszej sieci, mówili,
                                                                                        które obrazy najbardziej im się podobają, i gra-
                                                                                        tulowali pomysłu. Panowało ożywienie. W  ich
                                                                                        rozmowach pojawiały się nie tylko oceny na-
                                                                                        szego pomysłu, ale – co najważniejsze – tak-
                                                                                        że komentarze dotyczące przesłania kampanii.
                                                                                        Czyli osiągnęliśmy to, na czym nam zależało –
                                                                                        zaczęto mówić o szacunku.

                                                                                        Wystawa trwała trzy tygodnie. Kiedy ściągali-
                                                                                        śmy nasze obrazy, bardzo szybko się okazało,
                                                                                        że te ulubione znalazły swoje nowe miejsca.
                                                                                        W oddziałach regionalnych do dziś jeszcze wi-
                                                                                        szą i przypominają o tym, jak ważny w kulturze
                                                                                        Grupy Pracuj jest szacunek. A o to właśnie nam
                                                                                        chodziło. [AT]

w formie fototapet. Dodatkowo obrazy miały się po-   jemy nad tematem, a  następnie promocja samej        Donata Wiatrowska
jawić w firmowej sieci społecznościowej, żeby każdy  wystawy. Ekspozycja ruszyła w  lutym br. i  została
z naszych pracowników mógł się spotkać z przeka-     zorganizowana tak, żeby pracownicy musieli odszu-    Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrzej
zem, który przygotowaliśmy.                          kać wszystkie obrazy w różnych częściach biura na    i Employer Brandingu, Grupa Pracuj
                                                     obydwu piętrach, które zajmuje nasza siedziba.
Czy ekspozycję obrazów poprzedziła kampa-                                                                 Ekspert w obszarze budowania wizerunku firm. Praktyk
nia promocyjna?                                      Jaka była reakcja?                                   z  interdyscyplinarną wiedzą popartą dyplomami z  za-
Tak. Najpierw była zapowiedź w  naszej sieci spo-    Ku naszej wielkiej radości pracownicy rzeczy-        kresu PR-u, marketingu oraz społecznej odpowiedzial-
łecznościowej, gdzie mówiliśmy o  tym, że pracu-     wiście byli bardzo zainteresowani tym, żeby te       ności biznesu. Ma wieloletnie doświadczenie w  realiza-
                                                                                                          cji projektów komunikacyjnych dla firm z branży FMCG,
                                                                       37                                 logistycznej, motoryzacyjnej i  turystycznej. W  Grupie
                                                                                                          Pracuj odpowiedzialna za employer branding i  komu-
                                                                                                          nikację wewnętrzną. Wierzy w  gamifikację, lubi być na
                                                                                                          bieżąco z  nowymi trendami w  komunikacji. Pasjonatka
                                                                                                          futurystycznych scenariuszy dotyczących kształtowania
                                                                                                          miejsc, warunków i stylu pracy.
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42