Page 6 - MEB10
P. 6
DŁugieWiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
związki
z capgemini
Do których grup docelowych najtrudniej dotrzeć? Jak zachęcić pracowników do angażowania się w działania employer brandin-
gowe oraz co zapewnia spójność działań komunikacyjnych? – o tym i o innych aspektach pracy EB-owca opowiada Magdalena
Dorożyńska, Employer Branding Lead z Capgemini.
Funkcjonujecie na niezwykle konkurencyjnym steśmy w Polsce długo, mamy dokładnie spre- Byliście jednymi z pierwszych w branży w Polsce,
rynku pracy – Kraków, Katowice i Wrocław to cyzowane grupy docelowe i wiemy, do kogo zaczynaliście od stosunkowo prostych procesów,
miasta, w których działa wiele firm z branży, chcemy kierować naszą komunikację. Ponadto więc wokół firmy narosło wiele stereotypów. Czy
więc walka o kandydatów jest zacięta. Jak so- przez lata udało nam się wypracować trwałe ciągle odczuwacie skutki opinii, które powstały
bie z tym radzicie? relacje z różnymi organizacjami, dla których w tamtym czasie?
Rzeczywiście rynek jest coraz trudniejszy, zwłasz- jesteśmy już sprawdzonym partnerem. Budu- Szczególnie na forach internetowych nadal można
cza krakowski, bo pojawia się tu coraz więcej firm jemy u kandydatów świadomość, że to Capge- się spotkać z opiniami, że Capgemini jest firmą dla
z naszego sektora. Przede wszystkim staramy się, mini jest firmą pierwszego wyboru, do której osób, które dopiero zaczynają swoją karierę. Ow-
aby nasze działania wyróżniały się na tle tego, co warto wysyłać aplikacje i w której można się szem, mamy stanowiska dla osób bez doświadcze-
robią pozostali pracodawcy. Dzięki temu, że je- rozwijać. nia, np. wymagające głównie znajomości języków
6