Page 7 - MEB11
P. 7

Szkolenia

z wężem na
brzuchu

O tym, jak prowadzić politykę HR w firmie o rozbudowanej strukturze oraz że działania employer brandingowe warto zaczynać
od środka, rozmawiamy z Mają Chabińską-Rossakowską, dyrektor ds. personalnych i komunikacji DHL Express (Poland) sp. z o.o.

W skład DHL Express (Poland) sp. z o.o. wcho-          Wydzielenie jednostek organizacyjnych pozwala nam      cja na klienta, praca zespołowa oraz dbałość o wyso-
dzi kilka jednostek oferujących bardzo zróżnico-       zachować zróżnicowanie w  biznesie i  jednocześnie     ką jakość, też mają dla nas znaczenie.
wane usługi, więc zatrudniają państwo osoby            mieć podobne oczekiwania w  stosunku do wszyst-
o  różnych profilach i  na rozmaite stanowiska.        kich pracowników. Cenimy przede wszystkim osoby,       Jakie działania podejmują państwo, żeby bu-
Jak dostosować ofertę dla poszczególnych grup          które lubią swoją pracę i są przekonane, że każda do-  dować kulturę organizacyjną?
pracowników, tak żeby strategia personalna             starczana przez nas paczka ma ogromne znaczenie        Przede wszystkim jasno komunikujemy nasze
była spójna?                                           dla klienta, który na nią czeka. Chcemy, by kandyda-   zasady i  oczekiwania. Wprowadziliśmy do orga-
Firma składa się z  trzech jednostek Express, Fracht   tów do pracy łączyły te same wartości, które czę-      nizacji kulturę informacji zwrotnej, dlatego fun-
i Parcel. Jest to pośrednio wynikiem naszej strategii  sto są nam wpajane od dzieciństwa, czyli szczerość     damentem jest dla nas rozmowa i ciągłe dosko-
2020 r., która mówi między innymi, aby koncentro-      i uczciwość. To samo gwarantujemy jako firma. Rów-     nalenie. Przełożeni umieją rozmawiać ze swoimi
wać się na tym, w czym jesteśmy najlepsi. Chcemy       nie ważny jest dystans do siebie i poczucie humoru,    pracownikami, tak aby wiedzieli oni zawsze, jaka
rosnąć i – jako organizacja międzynarodowa – łączyć    a także umiejętność szybkiego przystosowywania się     jest ocena ich pracy i  jak można ją poprawić.
naszych klientów i  pracowników na całym świecie.      do zmian. Oczywiście kompetencje, takie jak orienta-   Przeprowadzamy też dodatkowe szkolenia w tym

                                                       7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12