Page 11 - MEB11
P. 11

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Storytelling

w employer
brandingu

Guy Luchting – jeżeli to nazwisko nic ci nie mówi, nie jesteś godzien nosić miana spe-
cjalisty od employer brandingu. Jeśli zdarzyło ci się być na konferencji poświęconej
EB i jakimś cudem nie pokazywano jego case’u, możesz mówić o niebywałym szczę-
ściu. Film z jego udziałem obejrzało kilka milionów internautów (w tym – wierzę w to
mocno – także ty). Jego rozmowa o pracę stała się sławna za sprawą… Heinekena.
Tak, to chłopak z akcji „The Candidate”.

Nie, znowu będziemy wałkować ten temat? Czy      Komodytyzacja
można się jeszcze czegoś nauczyć z  tej starej   Angielskie słowo commodity oznacza produkt lub
sprawy? Być może. Chciałbym cię dziś zabrać      usługę, które są powszechnie dostępne, kupujemy
w podróż do świata storytellingu. Będziemy uży-  je bez zastanowienia i nie zwracamy uwagi na różni-
wać opowieści jako wehikułu do budowania marki   ce pomiędzy poszczególnymi dostawcami. Zapałki,
pracodawcy. Dlaczego to takie ważne dziś? Za-    spinacze biurowe, ziemniaki czy mleko – tradycyjnie
cznijmy od początku.                             były commodities. Komodytyzacja z kolei to proces

                                                 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16