Page 33 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 33

Korzyści wynikające                                   Tak samo jak marketingowcy mają za
z posiadania                                          zadanie wspierać markę firmy czy pro-
                                                      duktu, tak my  – employer brandingow-
strategii                                             cy – mamy swój cel. Odpowiadamy za to,
                                                      żeby sprzedać specyficzny produkt, ja-
employer                                              kim jest pracodawca. Przedstawiany jest
brandingowej                                          on oczywiście zgodnie z rzeczywistością,
                                                      ale też na tyle atrakcyjnie, by kandyda-
O tym, dlaczego firmy potrzebują strategii EB         ci widzieli w  konkretnym miejscu pra-
i jakie korzyści mogą osiągać dzięki jej posiadaniu,  cy szansę zaspokojenia swoich potrzeb
mówi Ewa Sokolik, menedżer zespołu rekrutacji,        zawodowych, a  także atrakcyjne możli-
ING Bank Śląski                                       wości rozwoju. I tak samo jak marketin-
                                                      gowcy, nie powinniśmy rozpoczynać tych
                                                      działań bez przemyślanej strategii.

                                                      To ona powoduje bowiem, że pojedyn-         33
                                                      cze, przypadkowe działania zaczynają
                                                      się układać w  spójną całość. Strategia
                                                      daje schemat, wytycza wzór działania
                                                      na dłuższy czas i pozwala odpowiednio
                                                      ukierunkować poszczególne aktywno-
                                                      ści. Dzięki niej lepiej wiemy, do kogo mó-
                                                      wimy, do kogo ma trafić nasz produkt,
                                                      potrafimy rozpoznać priorytety, mamy
                                                      jasny przekaz. Ta konsekwencja z  kolei
                                                      sprawia, że zwiększa się oddziaływanie
                                                      projektów employer brandingowych, je-
                                                      steśmy też bardziej rozpoznawalni, np.
                                                      dzięki spójnym materiałom czy ustalo-
                                                      nemu sposobowi prezentacji firmy. Jako
                                                      organizacja konsekwentnie podkreślamy,
   28   29   30   31   32   33   34   35   36