Page 31 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 31
Nie mierzysz?
To skąd wiesz,
czy ci się udaje?
O miarach działań EB mówi Dominika Nawrocka,
Employer Branding Manager z Capgemini
Jeszcze kilka lat temu stosunkowo nie- które zainwestowaliśmy w employer W Capgemini na employer branding 31
wiele mówiło się na temat mierzenia branding, przyniosły spodziewane ko- patrzymy kompleksowo. Po pierw-
działań employer brandingowych. Od rzyści. sze, jako na szereg działań mających
pewnego czasu – w ślad za większym za- na celu budowanie marki firmy wśród
interesowaniem strategią, precyzyjnym Aby mówić o skuteczności, przede członków naszej grupy docelowej,
określeniem grup docelowych i targeto- wszystkim należy zastanowić się nad z uwzględnieniem faktu, że są to dzia-
waniem poszczególnych akcji – coraz celami, które chcemy osiągnąć. Ich wy- łania długofalowe. Po drugie, jako na
częściej pojawiają się pytania o skutecz- znaczanie jest krytycznym momentem odpowiedź na nasze bieżące potrzeby
ność podejmowanych działań. Chcemy w całym procesie oceny i weryfikacji rekrutacyjne. Po trzecie wreszcie, jako
przecież wiedzieć, czy czas i pieniądze, podejmowanych działań. na wszystkie działania skierowane do