Page 31 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 31

Nie mierzysz?
To skąd wiesz,

czy ci się udaje?

O miarach działań EB mówi Dominika Nawrocka,
Employer Branding Manager z Capgemini

Jeszcze kilka lat temu stosunkowo nie-     które zainwestowaliśmy w  employer      W Capgemini na employer branding         31
wiele mówiło się na temat mierzenia        branding, przyniosły spodziewane ko-    patrzymy kompleksowo. Po pierw-
działań employer brandingowych. Od         rzyści.                                 sze, jako na szereg działań mających
pewnego czasu – w ślad za większym za-                                             na celu budowanie marki firmy wśród
interesowaniem strategią, precyzyjnym      Aby mówić o  skuteczności, przede       członków naszej grupy docelowej,
określeniem grup docelowych i  targeto-    wszystkim należy zastanowić się nad     z  uwzględnieniem faktu, że są to dzia-
waniem poszczególnych akcji – coraz        celami, które chcemy osiągnąć. Ich wy-  łania długofalowe. Po drugie, jako na
częściej pojawiają się pytania o skutecz-  znaczanie jest krytycznym momentem      odpowiedź na nasze bieżące potrzeby
ność podejmowanych działań. Chcemy         w  całym procesie oceny i  weryfikacji  rekrutacyjne. Po trzecie wreszcie, jako
przecież wiedzieć, czy czas i pieniądze,   podejmowanych działań.                  na wszystkie działania skierowane do
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36