Page 29 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 29
Robimy fajne rzeczy
i robimy je razem
O zespole pracującym przy tworzeniu i realizacji działań
EB opowiada Monika Marczak, HR Business Partner,
Wyborowa Pernod Ricard
Jak w wielu innych organizacjach, tak Dużą rolę odgrywa w całym procesie wy się angażujemy i jakie efekty uzy- 29
i u nas potrzebę rozpoczęcia działań EB nasza dyrektor personalna, która jest skujemy.
jako pierwszy dostrzegł dział HR. Nie blisko projektu, wiele pomysłów opi-
mamy dedykowanej jednostki czy sta- niuje, dba o to, żeby koncepcja była Zespół EB-owy kształtujemy różnie, w za-
łego zespołu projektowego do działań rzeczywiście dopasowana do specyfiki leżności od zmieniających się potrzeb. Od
EB. Wciąż jesteśmy na początku naszej Wyborowa Pernod Ricard. Kluczowe samego początku było jednak dla nas waż-
EB-owej drogi, docieramy się, określa- jest pozytywne nastawienie i wsparcie ne, żeby w budowanie i realizację strategii
my zakresy odpowiedzialności. Czasami członków zarządu, którzy nie tylko po- zaangażować wielu pracowników, a nie
odkrywamy nowe talenty współpra- stanowili, że EB powinno zostać wpi- tylko dział HR. Rzeczywiście, w tym pro-
cowników – mamy np. w firmie osobę, sane w długofalową strategię rozwoju jekcie wspierają nas bardzo różne działy;
która świetnie pisze, czy taką, która ma firmy, ale też angażują swój czas, aby tak naprawdę można powiedzieć, że cała
znakomite pomysły digitalowe, a pra- brać udział w naszych aktywnościach. organizacja. Korzystamy z wiedzy i do-
cuje w innym dziale! Staramy się takich To zaufanie zyskaliśmy, pokazując war- świadczenia np. działu zakupów, sprzeda-
pracowników angażować, wykorzystu- tość dodaną działań EB, a dzisiaj na ży, komunikacji czy marketingu. Najbliżej
jąc ich naturalne talenty. bieżąco prezentujemy, w jakie inicjaty- współpracujemy oczywiście z działami