Page 5 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 5
Employment Value Proposition), w jakich ciej się w niej odnajdą i będą chciały zo- Anna Tomczyk
kanałach chcemy się promować i w jaki stać w niej na dłużej. Będą także bardziej
sposób zamierzamy to robić (jeżeli jesz- skłonne zaakceptować proponowane wa- Employer Branding Senior Executive,
cze nie mamy opracowanej identyfikacji runki finansowe, ponieważ będzie im za- MJCC
wizualnej pracodawcy, to warto ją przy leżało na pracy właśnie u nas. Dziennikarka i redaktor doświadczona
tej okazji stworzyć, a jeśli taka identyfi- w prowadzeniu projektów wydawni-
kacja istnieje – zweryfikować, czy odpo- Jednocześnie prowadzimy działania we- czych w językach polskim i angielskim.
wiada na długofalowe potrzeby). Nasze wnętrzne zgodne z założeniami strategii. Kształtowała i wcielała w życie strategie
działania są lepiej przemyślane, a co za Poprawia się atmosfera w zespole. Ob- komunikacyjne i employer brandingowe.
tym idzie, bardziej efektywne, niż były serwujemy także większe zaangażowa- Kreatywna podczas opracowywania kon-
przed opracowaniem strategii. To ozna- nie pracowników. Lepsze skutki zaczyna cepcji, skrupulatna podczas tworzenia
cza, że możemy z mniejszym budżetem przynosić program referralowy. budżetu, konsekwentna podczas realizacji
dotrzeć do odpowiednich kandydatów projektów. Uwielbia współpracę z ludźmi.
i przedstawić im konkretną ofertę, zgod- Oczywiście osiągnięcie takiego poziomu Ma marketingowe zacięcie.
ną z rzeczywistym obrazem firmy. wymaga ogromnego nakładu pracy, ale
efekty będą współmierne. Dobrze opra-
Wiemy, co definiuje nas jako pracodawcę, cowana strategia powinna funkcjonować
co odróżnia naszą organizację od konku- przez lata, choć co pewien czas trzeba
rencji, i jasno to komunikujemy, konse- zrewidować, czy nadal odpowiada na-
kwentnie budując wizerunek w oczach szym celom. Jest to konieczne zwłaszcza
kandydatów. Kolejne kampanie oparte w organizacjach, które przechodzą zmia-
o tę samą strategię są spójne z poprzed- ny własnościowe, i w takich, które dyna-
nimi, potencjalni pracownicy zaczynają micznie się rozwijają.
nas kojarzyć zgodnie z naszymi intencja-
mi. Jesteśmy w stanie przyciągnąć tych, Mamy nadzieję, że nasz e-book pomoże
którym odpowiadamy pod względem Wam w przygotowaniu dobrej strategii,
wartości i kultury organizacyjnej. Otrzy- dzięki której będziecie przyciągać dosko-
mujemy aplikacje od zainteresowanych nale dopasowanych kandydatów.
osób, nawet jeśli aktualnie nie prowa-
dzimy rekrutacji. I, co ważne, są to osoby 5
lepiej dopasowane do firmy, które szyb-