Page 5 - EB_Strategia krok po kroku_ebook
P. 5

Employment Value Proposition), w jakich       ciej się w  niej odnajdą i  będą chciały zo-  Anna Tomczyk
kanałach chcemy się promować i  w  jaki       stać w niej na dłużej. Będą także bardziej
sposób zamierzamy to robić (jeżeli jesz-      skłonne zaakceptować proponowane wa-          Employer Branding Senior Executive,
cze nie mamy opracowanej identyfikacji        runki finansowe, ponieważ będzie im za-       MJCC
wizualnej pracodawcy, to warto ją przy        leżało na pracy właśnie u nas.                Dziennikarka i  redaktor doświadczona
tej okazji stworzyć, a  jeśli taka identyfi-                                                w  prowadzeniu projektów wydawni-
kacja istnieje – zweryfikować, czy odpo-      Jednocześnie prowadzimy działania we-         czych w  językach polskim i  angielskim.
wiada na długofalowe potrzeby). Nasze         wnętrzne zgodne z założeniami strategii.      Kształtowała i wcielała w życie strategie
działania są lepiej przemyślane, a  co za     Poprawia się atmosfera w  zespole. Ob-        komunikacyjne i employer brandingowe.
tym idzie, bardziej efektywne, niż były       serwujemy także większe zaangażowa-           Kreatywna podczas opracowywania kon-
przed opracowaniem strategii. To ozna-        nie pracowników. Lepsze skutki zaczyna        cepcji, skrupulatna podczas tworzenia
cza, że możemy z  mniejszym budżetem          przynosić program referralowy.                budżetu, konsekwentna podczas realizacji
dotrzeć do odpowiednich kandydatów                                                          projektów. Uwielbia współpracę z ludźmi.
i przedstawić im konkretną ofertę, zgod-      Oczywiście osiągnięcie takiego poziomu        Ma marketingowe zacięcie.
ną z rzeczywistym obrazem firmy.              wymaga ogromnego nakładu pracy, ale
                                              efekty będą współmierne. Dobrze opra-
Wiemy, co definiuje nas jako pracodawcę,      cowana strategia powinna funkcjonować
co odróżnia naszą organizację od konku-       przez lata, choć co pewien czas trzeba
rencji, i  jasno to komunikujemy, konse-      zrewidować, czy nadal odpowiada na-
kwentnie budując wizerunek w  oczach          szym celom. Jest to konieczne zwłaszcza
kandydatów. Kolejne kampanie oparte           w organizacjach, które przechodzą zmia-
o tę samą strategię są spójne z poprzed-      ny własnościowe, i w takich, które dyna-
nimi, potencjalni pracownicy zaczynają        micznie się rozwijają.
nas kojarzyć zgodnie z naszymi intencja-
mi. Jesteśmy w  stanie przyciągnąć tych,      Mamy nadzieję, że nasz e-book pomoże
którym odpowiadamy pod względem               Wam w  przygotowaniu dobrej strategii,
wartości i kultury organizacyjnej. Otrzy-     dzięki której będziecie przyciągać dosko-
mujemy aplikacje od zainteresowanych          nale dopasowanych kandydatów.
osób, nawet jeśli aktualnie nie prowa-
dzimy rekrutacji. I, co ważne, są to osoby                                                                                             5
lepiej dopasowane do firmy, które szyb-
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10