Page 32 - Magazyn Employer Branding nr 8
P. 32
WIADOMOŚCI  » EB WEDŁUG…  » PORADNIK  » CASE STUDIES  » Z WIZYTĄ U…

» życie i zapewnianiu środków na przyszłe potrzeby naszych bez względu na warunki. Kiedy wystartowaliśmy z kampa- Kampanię prowadzą państwo bardzo szeroko. Jest dużo
klientów. To branża jak mało która wymagająca oparcia na nią pokazującą faktyczne dawne historie wypłat z przed- spotów w telewizji, podobnie jak niedawno reklam PZU.
wartościach. Jak pokazują ostatnie badania oraz wpadki wojennych polis, otrzymaliśmy sporo sygnałów, że to nie Czy działania konkurencji miały wpływ na państwa de-
wizerunkowe ubezpieczycieli, od pewnego czasu mamy do może być prawda. To oznaka kryzysu wartości, o którym cyzję?
czynienia z kryzysem tych wartości. Dlatego w Prudential wspomniałem. Uczciwe zasady i ciągłość działania mają Oczywiście obserwujemy to, co dzieje się na rynku, ale
obiecaliśmy sobie pójście inną drogą. zatem znaczenie dla klientów towarzystw ubezpieczenio- nie zamierzamy kopiować działań naszych konkurentów
Podkreślacie też, że Prudential to firma z tradycją. wych. Trudno nie wykorzystać tego do budowy wizerunku, i skupiamy się na tym, co dla nas jest najważniejsze. Do-
Tak, ponieważ to wciąż ważne dla każdej z naszych grup również jako pracodawcy i firmy, z którą się współpracuje. strzegamy za to, że to inni kopiują nas. Właśnie mówiąc
docelowych – klientów, pracowników i współpracowników. o wartościach jako podstawie wizerunku nie tylko wobec
Działamy na rynku od ponad 165 lat, to buduje zaufanie. Kampania rekrutacyjna mówiąca klientów, ale i współpracowników. Zdecydowaliśmy się na
Zresztą ubezpieczyciele odwołują się do swojej historii sto- o wartościach jest owocem rozmów obecność w telewizji, ponieważ mamy do zrealizowania
sunkowo często. W Prudential mamy świadomość naszej z naszymi obecnymi przedstawicielami ambitne cele – nie tylko pozyskanie do współpracy przy-
historii, również w Polsce, nie tylko obecnej, ale i tej sprzed – to właśnie oni mówili nam, najmniej tysiąca osób w 2015 r., ale też obalenie mitów
drugiej wojny światowej, kiedy działaliśmy w największych że głównymi motywami podjęcia zakorzenionych w społeczeństwie na temat branży i pracy
miastach II Rzeczpospolitej, a nasza siedziba w Warsza- współpracy z Prudential były samych konsultantów. Kampanię prowadzimy też w inter-
wie stała się jednym z symboli miasta. Klienci chcą mieć przejrzystość i zaufanie. necie – zamieszczamy banery na portalach finansowych
pewność, że ubezpieczyciel potrafi funkcjonować wiele lat, i stronach poświęconych rynkowi pracy. Ponadto publi-
kujemy reklamy w prasie – w tygodnikach, czasopismach
kobiecych, a nawet magazynach popularnonaukowych jak
„Focus” czy „National Geographic”. Uruchomiliśmy także
nową stronę karierową: www.kariera-prudential.pl. Ponadto
już pojawiły się spoty na antenach niektórych rozgłośni
radiowych oraz ogłoszenia w środkach komunikacji miejskiej
i na przystankach autobusowych i tramwajowych. Jak zatem
widać, kampania rekrutacyjna jest intensywna. Chcemy,
aby potrwała przynajmniej do końca czerwca tego roku.
Osobna komunikacja to media społecznościowe. Doceniamy
rolę naszych obecnych przedstawicieli, którzy, korzystając
z naszych komunikatów, promują w swoim otoczeniu to,
co mamy do przekazania. Okazuje się, że profil naszego
przedstawiciela w tym czy innym medium społecznościo-
wym jest doskonałą wizytówką tego, co robi Prudential.

Prudential Polska – kariera Kogo chcą państwo pozyskać jako przedstawicieli?
Grupa docelowa jest szeroka – są to np. nauczyciele, którzy
traktują współpracę z nami jako zajęcie dodatkowe, ale też
studenci i absolwenci. Ludzie, którzy zaczynają przygodę
z rynkiem pracy, często mają podejście do wartości zbieżne
z naszą filozofią – dla nich pęd za karierą nie jest najważ-
niejszy, chcą mieć też czas dla siebie. Odnoszę wrażenie,
że dzisiaj coraz bardziej popularne staje się wszystko to, co
możemy określić słowem „slow”: slow food, slow work, itd.
Poza tym dzisiejsi absolwenci, podobnie jak my, cenią sobie
szczerość i autentyczność, więc to dla nas ważna grupa »

MAGAZYN EMPLOYER BRANDING  numer 1(8)/2015 # 32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37