Page 31 - Magazyn Employer Branding nr 8
P. 31
WIADOMOŚCI  » EB WEDŁUG…  » PORADNIK  » CASE STUDIES  » Z WIZYTĄ U…

WARTOŚCI,

które przekonują
współpracowników

O nowej kampanii rekrutacyjnej Prudential, budowaniu wizerunku
firmy ubezpieczeniowej oraz o efektach Seminariów Kariery
opowiada Damian Ziąber, rzecznik prasowy Prudential w Polsce.

Dlaczego zdecydowali się państwo na kampanię akcentu- jesień ubiegłego roku – pokazywaliśmy historię i wypłaty potrzeby rekrutacji, to stwierdzimy, że od początku de-
jącą wartości? Jakie są główne cele tej kampanii? z przedwojennych polis i podkreślaliśmy, że należy dotrzy- klarujemy jasne i uczciwe zasady współpracy z naszymi
Główny cel kampanii to rekrutacja osób, które rozważają mywać słowa. Teraz chcemy pokazać, że zwyczajnie warto przedstawicielami. Wiedzą, czego mogą się spodziewać
podjęcie działalności gospodarczej jako przedstawiciele z nami współpracować. A to wszystko dlatego, że Pruden- i jak może rozwijać się ich kariera. Znów, wartości to jeden
ubezpieczeniowi. Ponadto kampanią chcemy trochę od- tial, posiadając 14 oddziałów w całej Polsce, chce rozwijać z głównych powodów, dla których przychodzą do nas nasi
czarować wizerunek szeroko pojmowanego agenta ubezpie- swoje siły sprzedaży. W ciągu dwóch lat pozyskaliśmy około przedstawiciele. Ludzie doceniają to, że nie obiecujemy
czeniowego. Kampania rekrutacyjna mówiąca o wartościach 700 współpracowników – to oznacza, że przeciętnie każdego złotych gór, a szczerze mówimy, że branża nie jest do końca
jest owocem rozmów z naszymi obecnymi przedstawicie- dnia roboczego dołączała jedna osoba. To niemało, biorąc wdzięczna, że trzeba wykazać się dużą cierpliwością. Podoba
lami – to właśnie oni mówili nam, że głównymi motywami pod uwagę, że nasi przedstawiciele działają na wyłączność im się też to, że nikogo nie sprowadzamy do roli akwizytora.
podjęcia współpracy z Prudential były zasady i wartości, – są związani wyłącznie z naszą firmą. W dodatku branża Przede wszystkim nasz przedstawiciel, oprócz roli czysto
zwłaszcza przejrzystość i zaufanie. Trudno było zatem nie ubezpieczeń wciąż boryka się z wizerunkowymi wyzwaniami. sprzedażowej, ma wykazywać się cechami, które pozwolą
skorzystać z okazji, aby na zewnątrz pokazać to, z cze- Chcemy pozyskać kolejnych 1000 przedstawicieli w tym roku na budowanie zaufania.
go jesteśmy dumni wewnątrz. Stąd taki, a nie inny kształt i utworzyć trzy oddziały (docelowo ma być 25 oddziałów Nie chodzi nam tylko o sprzedaż, ale przede wszystkim
kampanii, będącej zresztą kontynuacją poprzedniej odsłony w całym kraju i ok. 2500–3000 przedstawicieli). o dobre relacje z klientami, zapewnienie im profesjonalnej
komunikującej najważniejsze dla ubezpieczyciela wartości. Nie tylko sama branża stanowi wyzwanie. Zawód sprze- opieki i doradztwa. Specjalizujemy się w ubezpieczeniach na »
Po powrocie na rynek polski w 2013 r. – przypomnę, że dawcy także nie cieszy się dużym prestiżem. Jak więc
działaliśmy na nim z sukcesami już przed wojną – chcieliśmy przekonywali państwo do podjęcia pracy?
rozwinąć i uzupełnić naszą narrację w przekazach reklamo- Uczciwością, jakkolwiek banalnie by to nie zabrzmiało. Je-
wych. Pierwsze kampanie miały charakter wizerunkowy śli popatrzymy na stronę internetową przygotowaną na
i produktowy, przez kolejne dwa sezony – na wiosnę i na

MAGAZYN EMPLOYER BRANDING  numer 1(8)/2015 # 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36