Page 34 - MEB12
P. 34
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
fot.: Instagram @emiratesMężczyzna w czasie wędrówki po Ho Chi Minh odkrył też tajniki kuchni wiet-
namskiej. Jeremy i Christina, którzy na co dzień dbają o pasażerów, wzięli
Ashley, kapitan Boeing 777 zwiedza Mediolan. fot.: Instagram @emiratesudział w projekcie, bo wierzą, że podróżowanie otwiera oczy na nowe rze-
Rahed, specjalista ds. szkoleń, realizuje pasje dzięki swojemu pracodawcy. czy. Jak przyznają, najbardziej lubią podróżować bez planu, kiedy nie wie-
dzą, jak i gdzie skończy się ich dzień. Pracownicy Emirates ćwiczyli więc jogę
w Rio de Janeiro, jeździli na rolkach wzdłuż Dublina, zwiedzali nocą Barcelo-
nę i odwiedzali hinduskie świątynie w Indiach.
Nimeet, mieszkaniec Mumbaju i pasjonat muzyki, dzięki swojemu pracodaw-
cy mógł z kolei spróbować gry na ludowych instrumentach z Glasgow czy
Casablanki. Urocza fashionistka Ashley, która poza tym, że kocha modę,
pilotuje Boeinga 777, również mogła spełnić swoje marzenia. Była gościem
pokazu mody w Mediolanie i odwiedziła rosyjską operę. Jak mówi Ame-
rykanka – Uwielbiam być dziewczyną, lubię wybierać stroje, malować się,
mimo że żyję w męskim świecie. Chcę inspirować inne młode kobiety, żeby
podążały za swoimi marzeniami, nawet tymi niekonwencjonalnymi, kiedy
reszta świata myśli, że nie powinny być tym, kim są.
Bądź z nami, zainspiruj się
Pracownicy, w zamian za otrzymaną szansę, dokumentowali swoje wyprawy
i dzielili się wrażeniami na kanałach społecznościowych – na Facebooku, Insta-
gramie, Twitterze i YouTube. Wspierał ich w tym kanał National Geographic, któ-
ry umieszczał relacje globtroterów na swojej stronie internetowej. Jak powiedział
Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, mar-
ketingu i marki – O sukcesie naszej linii stanowią w dużej mierze ludzie i duch
przygody. Siódemka śmiałków w każdym poście na Facebooku oznaczonym
hashtagiem #beingthere zachęcała więc widzów do realizowania swoich ma-
rzeń i inspirowała ich swoimi odkryciami. Kampania, która trwała od maja
do listopada, cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów na całym świecie
i znacząco wzmocniła wizerunek linii Emirates jako pożądanego pracodawcy.
Employer Branding 2.0
Inną linią lotniczą, której działania EB można stawiać za wzór skuteczności,
jest Lufthansa. Akcje promocyjne niemieckiego przewoźnika pod hasłem
34