Page 34 - MEB12
P. 34

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                                            fot.: Instagram @emiratesMężczyzna w czasie wędrówki po Ho Chi Minh odkrył też tajniki kuchni wiet-
                                                                                    namskiej. Jeremy i Christina, którzy na co dzień dbają o pasażerów, wzięli
Ashley, kapitan Boeing 777 zwiedza Mediolan.                                fot.: Instagram @emiratesudział w projekcie, bo wierzą, że podróżowanie otwiera oczy na nowe rze-
Rahed, specjalista ds. szkoleń, realizuje pasje dzięki swojemu pracodawcy.          czy. Jak przyznają, najbardziej lubią podróżować bez planu, kiedy nie wie-
                                                                                    dzą, jak i gdzie skończy się ich dzień. Pracownicy Emirates ćwiczyli więc jogę
                                                                                    w Rio de Janeiro, jeździli na rolkach wzdłuż Dublina, zwiedzali nocą Barcelo-
                                                                                    nę i odwiedzali hinduskie świątynie w Indiach.

                                                                                    Nimeet, mieszkaniec Mumbaju i pasjonat muzyki, dzięki swojemu pracodaw-
                                                                                    cy mógł z kolei spróbować gry na ludowych instrumentach z Glasgow czy
                                                                                    Casablanki. Urocza fashionistka Ashley, która poza tym, że kocha modę,
                                                                                    pilotuje Boeinga 777, również mogła spełnić swoje marzenia. Była gościem
                                                                                    pokazu mody w  Mediolanie i  odwiedziła rosyjską operę. Jak mówi Ame-
                                                                                    rykanka – Uwielbiam być dziewczyną, lubię wybierać stroje, malować się,
                                                                                    mimo że żyję w męskim świecie. Chcę inspirować inne młode kobiety, żeby
                                                                                    podążały za swoimi marzeniami, nawet tymi niekonwencjonalnymi, kiedy
                                                                                    reszta świata myśli, że nie powinny być tym, kim są.

                                                                                    Bądź z nami, zainspiruj się
                                                                                    Pracownicy, w  zamian za otrzymaną szansę, dokumentowali swoje wyprawy
                                                                                    i dzielili się wrażeniami na kanałach społecznościowych – na Facebooku, Insta-
                                                                                    gramie, Twitterze i YouTube. Wspierał ich w tym kanał National Geographic, któ-
                                                                                    ry umieszczał relacje globtroterów na swojej stronie internetowej. Jak powiedział
                                                                                    Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, mar-
                                                                                    ketingu i marki – O sukcesie naszej linii stanowią w dużej mierze ludzie i duch
                                                                                    przygody. Siódemka śmiałków w każdym poście na Facebooku oznaczonym
                                                                                    hashtagiem #beingthere zachęcała więc widzów do realizowania swoich ma-
                                                                                    rzeń i  inspirowała ich swoimi odkryciami. Kampania, która trwała od maja
                                                                                    do listopada, cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów na całym świecie
                                                                                    i znacząco wzmocniła wizerunek linii Emirates jako pożądanego pracodawcy.

                                                                                    Employer Branding 2.0
                                                                                    Inną linią lotniczą, której działania EB można stawiać za wzór skuteczności,
                                                                                    jest Lufthansa. Akcje promocyjne niemieckiego przewoźnika pod hasłem

                                                                            34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39