Page 33 - MEB12
P. 33
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Najlepsza inwestycja Emirates? Ludzie! fot.: materiały prasowe MSLGROUP
Na atrakcyjność Emirates jako pracodawcy wpły-
wa też to, że przedstawiciele arabskiego gigan-
ta na każdym kroku podkreślają, że największą
wartością firmy są ludzie, którzy ją tworzą. H.H.
Sheikh Ahmed Bin Saeed Al-Maktoum, prezes
Emirates Group, podkreśla, że nie jest ważne, ile
milionów zainwestuje w najnowszy sprzęt, bo i tak
to pracownicy wpływają na ostateczne wyniki
firmy. Inny członek zarządu, Gary Chapman, po-
wiedział, że kluczem do sukcesu każdej firmy są
ludzie, a w Emirates szczególnie zdają sobie z tego
sprawę, dlatego dbają o rozwój pracowników.
O tym, że nie są to puste słowa, świadczy kwota,
jaką linie lotnicze wydały na szkolenia pracowni-
ków w 2014 r. – 73 mln AED.
Spełnione marzenia w kampanii „Be there” Załoga Emirates. uwielbia sporty ekstremalne, dzięki projektowi
Jakby tego było mało, w maju ubiegłego roku ru- mógł skoczyć na bungee w Nowej Zelandii, nur-
szyła globalna kampania skierowana do pracowni- zwiedzili łącznie 40 miast. Celem projektu było za- kować i latać na paralotni. Stewardesie Tamarze
ków firmy pod hasłem „Be there”. Załoga Emirates inspirowanie ludzi na całym świecie do tego, żeby podróż pozwoliła przekroczyć jej własne granice
otrzymała zaproszenie do wzięcia udziału w pro- – podobnie jak pracownicy Emirates – odważyli się podczas wspinaczki na najwyższy szczyt Japonii
jekcie, którego celem było promowanie podróży odkrywać nowe miejsca. – stratowulkan Fudżi. Z kolei największą pasją Sha-
i zachęcanie pracowników do pielęgnowania pasji. haba, IT Project Managera, jest kuchnia. Pracow-
Chętni do wzięcia udziału w wyprawie sponsoro- Szansę na spełnienie marzeń otrzymali: pierw- nik Emirates uważa, że jedzenie jest uniwersalnym
wanej przez Emirates mieli za zadanie nagrać film, szy oficer Boeinga 777, kierownik szkoleń załogi językiem i łączy kultury. W czasie wyprawy mógł
który przekona jury, że to właśnie oni powinni z zakresu procedur bezpieczeństwa, członkowie spróbować nowych smaków w tak odległych mia-
dostać szansę spełnienia marzeń. Konkurs odby- personelu pokładowego, kierownik IT oraz pra- stach jak Nowy Jork, Budapeszt czy Buenos Aires.
wał się w formule przypominającej reality show; cownica biura obsługi klienta z Indii. Rahed, który
pracownicy musieli przekonać do siebie widzów na co dzień zajmuje się szkoleniami, a prywatnie
w ciągu zaledwie dwóch minut. Siedmiu szczęśliw-
ców zatrudnionych na najróżniejszych stanowi-
skach, którzy zwyciężyli w rywalizacji, wyruszyło
z Emirates w półroczną podróż, podczas której
33