Page 38 - MEB12
P. 38

WjazdWiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

 na biuro EY

Zainteresowanie potencjalnych pracowników ofertą      Skąd pomysł na wzięcie udziału             się w to, co chcieliśmy pokazać, czyli nasze
firmy coraz bardziej wiąże się z  niekonwencjonal-    w  projekcie „Wjazd na chatę Jacka         biuro i to, jak się w nim pracuje. Nie chcieli-
nym przedstawieniem tego, co oferuje pracodawca.      Gadzinowskiego”?                           śmy, aby była to forma korporacyjnego fil-
Aby wyróżnić się na tle firm, które masowo prze-      Niedawno zakończyliśmy w EY duży pro-      mu, tylko trochę bardziej luźna. Taka, która
prowadzają rekrutacje w okresie wiosennym, jedni      jekt Workplace of the Future, w ramach     oddawałaby rzeczywistość.
stawiają na oryginalne prezentacje oferty podczas     którego na nowo stworzyliśmy naszą
targów pracy, a inni idą o krok dalej, docierając do  przestrzeń biurową. Zaprojektowaliśmy      Dlaczego postawiliście na promocję
grupy docelowej przy pomocy digital influencerów.     ją przy udziale naszych pracowników,       kampanii rekrutacyjnej właśnie poprzez
Firma EY postanowiła zaprosić wszystkich zain-        którzy mieli duży udział w tym procesie.   formę wideo?
teresowanych do swojej siedziby, poprzez udział       Nakręciliśmy też w naszym warszawskim      Co roku robimy jakiś film przy okazji na-
w  autorskim programie #wjazdnachate Jacka Ga-        biurze pierwszy w Polsce film 360° z re-   szej kampanii rekrutacyjnej, tylko zwykle
dzinowskiego. Liczba wyświetleń na YouTube odcin-     krutacyjnym sznytem, który można było      są to innego rodzaju produkcje. YouTube
ka, w którym bloger odwiedził siedzibę EY, w trzy     zobaczyć na naszym standzie na targach     jest kanałem, który wykorzystujemy od
tygodnie po jego ukazaniu się przekroczyła 87 tys.    pracy i  innych tego typu spotkaniach.     dawna. W tym przypadku chcieliśmy po-
O tym, jak wykorzystać współpracę z influencerem      Oprócz tego zdecydowaliśmy, że zrobi-      dejść do tematu od innej strony – zamiast
do budowania wizerunku pracodawcy, rozmawiamy         my coś bardziej zasięgowego i  stąd po-    zamawiać ekipę produkcyjną i  wymyślać
z  Piotrem Lenarczykiem, odpowiedzialnym za em-       mysł współpracy z  youtuberem. Chwilę      scenariusz, zdecydowaliśmy, że wejdzie-
ployer branding w firmie EY.                          później trafiliśmy na Jacka, którego pro-  my we współpracę z blogerem i zrobimy
                                                      gram #wjazdnachate dobrze wpisywał         to w trochę innej formie.

                                                             38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43