Page 18 - MEB13
P. 18
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie Można jednak zwiedzanie biura w formie wideo Rośnie liczba marek w Polsce, które doceniają
materiału wideo, który pozwoli widzowi zajrzeć zrealizować własnymi siłami, czego przykładem siłę wideo w działaniach employerbrandingowych.
w miejsca, których nie jest w stanie zobaczyć, nie jest marka JCommerce. „Celem filmu JTour było Z roku na rok powstaje coraz więcej ciekawych
pracując na co dzień w firmie. Często dzieje się tak, ukazanie w niebanalny sposób naszego biura. kampanii sprawiających, że specjaliści szukający
że podczas rekrutacji kandydat wprowadzany jest Chcieliśmy pokazać atmosferę JCommerce, cie- pracy mogą podejmować decyzje o wyborze
do jednego pokoju i nie ma możliwości obejrzenia kawych ludzi, którzy z nami współpracują, którzy miejsca zatrudnienia niemal z poziomu kanapy.
firmy od środka. A to w jakim otoczeniu się pracuje, poza pracą w firmie realizują swoje pasje. Doce- Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że przy realizacji
jest dla większości bardzo istotne. niamy je i wspieramy. Chcemy pokazać kreatywne produkcji na potrzeby działów HR firmy zbyt
i przyjazne przestrzenie, w których pracujemy na rzadko stawiają na kreatywne rozwiązania, raczej
Dwie kapitalne kampanie employerbrandingo- co dzień” – mówi Katarzyna Musialska, HR Expert powielając sprawdzone schematy. Pora wyłączyć
we w formie wideo dla marek stworzył w ostat- JCommerce. Na pytanie, czy taka forma działań schematyczne myślenie i czas na odważne działanie.
nich miesiącach Jacek Gadzinowski. Najpierw employerbrandingowych działa, odpowiedź była To naprawdę działa!
w ramach swojego cyklu na YouTube „Wjazd na krótka: Oczywiście! „Film JTour jest jednym z naj-
chatę” odwiedził z kamerą siedzibę LG. Za mate- częściej wymienianych przez kandydatów, jest po- Magdalena Daniłoś
riał ten otrzymał niedługo później nagrodę Grand wszechnie uważany za interesujący element pro-
Video Awards w kategorii „Najlepsze wideo korpo- mocji JCommerce” – dodaje Katarzyna Musialska. creative director OFFON Agency
racyjne”. W marcu 2016 r. na kanale Jacka pojawił
się drugi film realizowany wspólnie z marką, czyli YouTube kanał JCommerceSA Wieloletnia dziennikarka telewizyjna; trener w obszarze con-
„Wjazd na chatę EY Polska”. Mogłoby się wydawać, tent wideo, wideomarketingu oraz social media; ma kilkanaście
że współpraca poważnej firmy z youtuberem nie lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań wideomarketingo-
może się udać. Nic bardziej mylnego. Dzięki au- wych – od telewizji regionalnej, poprzez filmy korporacyjne, aż
tentyczności twórcy materiały nie tylko dobrze się po łączenie wideo z grywalizacją; pomysłodawczyni i współ-
ogląda. Stały się one dla marki wyjątkową platfor- twórczyni wideobloga „Kreator smaku”; ma również na swoim
mą komunikacji z potencjalnym kandydatem. koncie kilkaset realizacji dla swoich klientów; znawczyni naj-
nowszych trendów wideomarketingowych z Europy Zachodniej
YouTube kanał Jack Gadovsky Wirtualna podróż po biurze JCommerce i USA; jest autorką specjalistycznych artykułów poświęconych
wideomarketingowi, realizuje również warsztaty poświęcone
temu zagadnieniu.
Wjazd na chatę EY Polska 18