Page 18 - MEB13
P. 18

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                             Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie           Można jednak zwiedzanie biura w  formie wideo                                  Rośnie liczba marek w  Polsce, które doceniają
                             materiału wideo, który pozwoli widzowi zajrzeć         zrealizować własnymi siłami, czego przykładem                                  siłę wideo w działaniach employerbrandingowych.
                             w miejsca, których nie jest w stanie zobaczyć, nie     jest marka JCommerce. „Celem filmu JTour było                                  Z  roku na rok powstaje coraz więcej ciekawych
                             pracując na co dzień w firmie. Często dzieje się tak,  ukazanie w  niebanalny sposób naszego biura.                                   kampanii sprawiających, że specjaliści szukający
                             że podczas rekrutacji kandydat wprowadzany jest        Chcieliśmy pokazać atmosferę JCommerce, cie-                                   pracy mogą podejmować decyzje o  wyborze
                             do jednego pokoju i nie ma możliwości obejrzenia       kawych ludzi, którzy z nami współpracują, którzy                               miejsca zatrudnienia niemal z  poziomu kanapy.
                             firmy od środka. A to w jakim otoczeniu się pracuje,   poza pracą w firmie realizują swoje pasje. Doce-                               Trudno jednak oprzeć się wrażeniu, że przy realizacji
                             jest dla większości bardzo istotne.                    niamy je i wspieramy. Chcemy pokazać kreatywne                                 produkcji na potrzeby działów HR firmy zbyt
                                                                                    i przyjazne przestrzenie, w których pracujemy na                               rzadko stawiają na kreatywne rozwiązania, raczej
                             Dwie kapitalne kampanie employerbrandingo-             co dzień” – mówi Katarzyna Musialska, HR Expert                                powielając sprawdzone schematy. Pora wyłączyć
                             we w  formie wideo dla marek stworzył w  ostat-        JCommerce. Na pytanie, czy taka forma działań                                  schematyczne myślenie i czas na odważne działanie.
                             nich miesiącach Jacek Gadzinowski. Najpierw            employerbrandingowych działa, odpowiedź była                                   To naprawdę działa!
                             w  ramach swojego cyklu na YouTube „Wjazd na           krótka: Oczywiście! „Film JTour jest jednym z naj-
                             chatę” odwiedził z kamerą siedzibę LG. Za mate-        częściej wymienianych przez kandydatów, jest po-                               Magdalena Daniłoś
                             riał ten otrzymał niedługo później nagrodę Grand       wszechnie uważany za interesujący element pro-
                             Video Awards w kategorii „Najlepsze wideo korpo-       mocji JCommerce” – dodaje Katarzyna Musialska.                                 creative director OFFON Agency
                             racyjne”. W marcu 2016 r. na kanale Jacka pojawił
                             się drugi film realizowany wspólnie z marką, czyli                                                         YouTube kanał JCommerceSA  Wieloletnia dziennikarka telewizyjna; trener w  obszarze con-
                             „Wjazd na chatę EY Polska”. Mogłoby się wydawać,                                                                                      tent wideo, wideomarketingu oraz social media; ma kilkanaście
                             że współpraca poważnej firmy z youtuberem nie                                                                                         lat doświadczenia w  tworzeniu rozwiązań wideomarketingo-
                             może się udać. Nic bardziej mylnego. Dzięki au-                                                                                       wych – od telewizji regionalnej, poprzez filmy korporacyjne, aż
                             tentyczności twórcy materiały nie tylko dobrze się                                                                                    po łączenie wideo z  grywalizacją; pomysłodawczyni i współ-
                             ogląda. Stały się one dla marki wyjątkową platfor-                                                                                    twórczyni wideobloga „Kreator smaku”; ma również na swoim
                             mą komunikacji z potencjalnym kandydatem.                                                                                             koncie kilkaset realizacji dla swoich klientów; znawczyni naj-
                                                                                                                                                                   nowszych trendów wideomarketingowych z Europy Zachodniej
YouTube kanał Jack Gadovsky                                                         Wirtualna podróż po biurze JCommerce                                           i USA; jest autorką specjalistycznych artykułów poświęconych
                                                                                                                                                                   wideomarketingowi, realizuje również warsztaty poświęcone
                                                                                                                                                                   temu zagadnieniu.

                             Wjazd na chatę EY Polska                               18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23