Page 29 - Magazyn Employer Branding nr 4
P. 29
» WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
» Jak jeszcze chcecie zainteresować młodych frmą? wypadki i namawiamy uczestników do zwracania większej Jakie stawiacie sobie kolejne cele?
Jesteśmy obecni na ok. 30 uczelniach, współpracujemy uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Chcemy utrzymać aktywność na wysokim poziomie. Staramy
z biurami karier. Bierzemy udział w targach pracy, organi- się zarazić całą frmę ideą EB, aby było możliwe połączenie
zujemy też dni otwarte PZU oraz konkursy dla studentów. Które z działań są najbardziej skuteczne? naszych działań z innymi akcjami marketingowymi orga-
Łączymy to z ogólnofrmową działalnością prewencyjną Skuteczne są nie poszczególne działania, ale wykorzystanie nizacji. Chciałbym również wzmocnić naszą komunikację
– przy okazji różnych wydarzeń w kinie 5D pokazujemy całego miksu marketingowego. W ciągu roku znacząco skierowaną do profesjonalistów. Cały czas pracujemy też
poprawiliśmy pozycje w rankingach pracodawców, spływ nad podnoszeniem zaangażowania pracowników – to jeden
CV na ofertę staży i praktyk wzrósł o ok. 60%, a osoby, z naszych najważniejszych KPI na przyszły rok.
Staramy się zarazić całą frmę ideą które rekrutujemy, są lepiej dopasowane do kultury frmy
EB, aby było możliwe połączenie – mierzymy to na podstawie tego, ile osób zostaje w frmie Co robicie w tym obszarze?
dłużej niż trzy miesiące. Procent pozostających był dosyć
Przede wszystkim wyciągamy wnioski z wewnętrznych
naszych działań z innymi akcjami wysoki, ale jeszcze wzrósł na skutek kampanii. W dodatku badań i wdrażamy usprawnienia. Wprowadziliśmy na przy-
marketingowymi organizacji. proces rekrutacji stał się mniej kosztowny. kład nowoczesny system oceny. Na wniosek pracowników
powstało też stowarzyszenie sportowe. Założyliśmy, że
kulturę organizacyjną tworzą główni dyrektorzy – a jest ich
ok. 350 – dlatego cały ubiegły rok upłynął im pod znakiem
rozwoju przywództwa w ramach specjalnego programu,
który prowadziliśmy we współpracy z Jackiem Santorskim.
Zrobilibyście coś inaczej, gdybyście mieli szansę zacząć
jeszcze raz?
Z naszych początkowych założeń udało się zrealizować
właściwie wszystkie, choć przy niektórych projektach trzeba
było dać sobie nieco więcej czasu lub trochę je przefor-
mułować. Teraz chodzi nam o to, żeby utrzymać wysoki
poziom. To musi przynieść kolejne efekty.
Rozmawiała Anna Tomczyk
Maciej Hassa
– kierownik Zespołu Marki Pracodawcy w PZU.
Doświadczenia zawodowe zbierał m.in. w stacjach
telewizyjnych i agencjach reklamowych. Do Grupy
PZU dołączył w 2007 r. Zajmował się komunikacją
wewnętrzną i wizerunkiem pracodawcy. Był także
współodpowiedzialny za rebranding marki. Absolwent
dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz
podyplomowych studiów CSR. Obecnie w trakcie
studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. Pasjonat
narciarstwa, któremu nieobcy jest wolontariat oraz
działania na rzecz społeczności lokalnych.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(4)/2014 # 29
» Jak jeszcze chcecie zainteresować młodych frmą? wypadki i namawiamy uczestników do zwracania większej Jakie stawiacie sobie kolejne cele?
Jesteśmy obecni na ok. 30 uczelniach, współpracujemy uwagi na kwestie bezpieczeństwa. Chcemy utrzymać aktywność na wysokim poziomie. Staramy
z biurami karier. Bierzemy udział w targach pracy, organi- się zarazić całą frmę ideą EB, aby było możliwe połączenie
zujemy też dni otwarte PZU oraz konkursy dla studentów. Które z działań są najbardziej skuteczne? naszych działań z innymi akcjami marketingowymi orga-
Łączymy to z ogólnofrmową działalnością prewencyjną Skuteczne są nie poszczególne działania, ale wykorzystanie nizacji. Chciałbym również wzmocnić naszą komunikację
– przy okazji różnych wydarzeń w kinie 5D pokazujemy całego miksu marketingowego. W ciągu roku znacząco skierowaną do profesjonalistów. Cały czas pracujemy też
poprawiliśmy pozycje w rankingach pracodawców, spływ nad podnoszeniem zaangażowania pracowników – to jeden
CV na ofertę staży i praktyk wzrósł o ok. 60%, a osoby, z naszych najważniejszych KPI na przyszły rok.
Staramy się zarazić całą frmę ideą które rekrutujemy, są lepiej dopasowane do kultury frmy
EB, aby było możliwe połączenie – mierzymy to na podstawie tego, ile osób zostaje w frmie Co robicie w tym obszarze?
dłużej niż trzy miesiące. Procent pozostających był dosyć
Przede wszystkim wyciągamy wnioski z wewnętrznych
naszych działań z innymi akcjami wysoki, ale jeszcze wzrósł na skutek kampanii. W dodatku badań i wdrażamy usprawnienia. Wprowadziliśmy na przy-
marketingowymi organizacji. proces rekrutacji stał się mniej kosztowny. kład nowoczesny system oceny. Na wniosek pracowników
powstało też stowarzyszenie sportowe. Założyliśmy, że
kulturę organizacyjną tworzą główni dyrektorzy – a jest ich
ok. 350 – dlatego cały ubiegły rok upłynął im pod znakiem
rozwoju przywództwa w ramach specjalnego programu,
który prowadziliśmy we współpracy z Jackiem Santorskim.
Zrobilibyście coś inaczej, gdybyście mieli szansę zacząć
jeszcze raz?
Z naszych początkowych założeń udało się zrealizować
właściwie wszystkie, choć przy niektórych projektach trzeba
było dać sobie nieco więcej czasu lub trochę je przefor-
mułować. Teraz chodzi nam o to, żeby utrzymać wysoki
poziom. To musi przynieść kolejne efekty.
Rozmawiała Anna Tomczyk
Maciej Hassa
– kierownik Zespołu Marki Pracodawcy w PZU.
Doświadczenia zawodowe zbierał m.in. w stacjach
telewizyjnych i agencjach reklamowych. Do Grupy
PZU dołączył w 2007 r. Zajmował się komunikacją
wewnętrzną i wizerunkiem pracodawcy. Był także
współodpowiedzialny za rebranding marki. Absolwent
dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz
podyplomowych studiów CSR. Obecnie w trakcie
studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. Pasjonat
narciarstwa, któremu nieobcy jest wolontariat oraz
działania na rzecz społeczności lokalnych.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 1(4)/2014 # 29