Page 11 - Magazyn Employer Branding nr 6
P. 11
WIADOMOŚCI » EB WEDŁUG… » PORADNIK » CASE STUDIES » Z WIZYTĄ U…
» np. poprzez ciekawe połączenia zdjęć czy grafik z hasła- wydarzeń puszymy piórka, a studenci z tego korzystają. Myślisz, że ten bezpośredni kontakt jest ważniejszy od
mi – takie właśnie kampanie są zgłaszane do konkursów Trochę szkoda, że wartościową rozmowę często zastępuje internetu?
branżowych i w nich wygrywają. wyścig po gadżet. To się nie wyklucza, jest komplementarne. Żeby odnieść
Jak wspominasz targi pracy z tamtych czasów? Co naj- Ale ciągle na nie jeździmy… sukces w budowaniu marki pracodawcy, potrzeba dobrej
lepiej zapamiętałaś? Bo to wciąż ważny kanał komunikacji – element konse- strategii i konsekwencji w jej wdrażaniu. Kanały komunikacji
Pamiętam, że kiedy pierwszy raz zobaczyłam nasz stand, to kwentnego budowania marki w długim okresie. Znam wielu z kandydatami są różne i trzeba nimi umiejętnie zarządzać,
nie za bardzo wiedziałam, co się z tym robi, jak się zabrać pracowników, którzy wspominają swój pierwszy kontakt zarówno online, jak i offline.
za jego rozłożenie. To były czasy, kiedy „pajączki” dopiero z EY podczas targów. Student pierwszego roku przychodzi Jak mierzycie, które najlepiej się sprawdzają?
wchodziły na rynek, i wiele firm nie miało profesjonalnych po długopis, a na drugim, trzecim roku pyta o możliwość Bardzo uważnie monitorujemy źródła spływu zgłoszeń
stoisk. Nawet roll-upy należały do rzadkości. Mimo to na odbycia praktyk. To właśnie podczas rozmów targowych i wskaźniki jakościowe (przełożenie liczby aplikacji na liczbę
targach pojawiało się bardzo dużo zainteresowanych osób, kandydat może lepiej zrozumieć, czym firma się zajmuje, osób, które zatrudniamy z danych źródeł). Mamy też cele
a do pracodawców ustawiały się kolejki. I to nie po to, żeby i ostatecznie przekonać się (lub zniechęcić) do aplikowania. jakościowe dla większości inicjatyw, np. dotyczące konwersji
zebrać gadżety, ale by zamienić kilka zdań, wyrobić sobie Dlatego zawsze staramy się poświęcić odwiedzającym wy- uczestników naszych konkursów na zatrudnienie w firmie.
opinię na temat firmy. Z targów przywoziliśmy wiele CV, bo starczająco dużo uwagi, aby mieli szansę zadać wszystkie Sprawdzamy też w raportach, takich jak Universum, jak na-
ludzie przynosili je wtedy w wersji papierowej. nurtujące ich pytania. sze komunikaty są odbierane przez studentów i czy kanały,
Obecnie obie strony mają parę rzeczy do przemyślenia, jeśli Sama formuła targów powinna być przedmiotem rozmów które wybieramy, są wykorzystywane przez kandydatów. »
chodzi o targi pracy – my, pracodawcy, chętnie podczas tych wśród specjalistów EB.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 3(6)/2014 Znam wielu pracowników, którzy
wspominają swój pierwszy kontakt
z EY podczas targów. To właśnie
podczas rozmów targowych kandydat
może lepiej zrozumieć, czym firma się
zajmuje, i ostatecznie przekonać się
(lub zniechęcić) do aplikowania.
# 11
» np. poprzez ciekawe połączenia zdjęć czy grafik z hasła- wydarzeń puszymy piórka, a studenci z tego korzystają. Myślisz, że ten bezpośredni kontakt jest ważniejszy od
mi – takie właśnie kampanie są zgłaszane do konkursów Trochę szkoda, że wartościową rozmowę często zastępuje internetu?
branżowych i w nich wygrywają. wyścig po gadżet. To się nie wyklucza, jest komplementarne. Żeby odnieść
Jak wspominasz targi pracy z tamtych czasów? Co naj- Ale ciągle na nie jeździmy… sukces w budowaniu marki pracodawcy, potrzeba dobrej
lepiej zapamiętałaś? Bo to wciąż ważny kanał komunikacji – element konse- strategii i konsekwencji w jej wdrażaniu. Kanały komunikacji
Pamiętam, że kiedy pierwszy raz zobaczyłam nasz stand, to kwentnego budowania marki w długim okresie. Znam wielu z kandydatami są różne i trzeba nimi umiejętnie zarządzać,
nie za bardzo wiedziałam, co się z tym robi, jak się zabrać pracowników, którzy wspominają swój pierwszy kontakt zarówno online, jak i offline.
za jego rozłożenie. To były czasy, kiedy „pajączki” dopiero z EY podczas targów. Student pierwszego roku przychodzi Jak mierzycie, które najlepiej się sprawdzają?
wchodziły na rynek, i wiele firm nie miało profesjonalnych po długopis, a na drugim, trzecim roku pyta o możliwość Bardzo uważnie monitorujemy źródła spływu zgłoszeń
stoisk. Nawet roll-upy należały do rzadkości. Mimo to na odbycia praktyk. To właśnie podczas rozmów targowych i wskaźniki jakościowe (przełożenie liczby aplikacji na liczbę
targach pojawiało się bardzo dużo zainteresowanych osób, kandydat może lepiej zrozumieć, czym firma się zajmuje, osób, które zatrudniamy z danych źródeł). Mamy też cele
a do pracodawców ustawiały się kolejki. I to nie po to, żeby i ostatecznie przekonać się (lub zniechęcić) do aplikowania. jakościowe dla większości inicjatyw, np. dotyczące konwersji
zebrać gadżety, ale by zamienić kilka zdań, wyrobić sobie Dlatego zawsze staramy się poświęcić odwiedzającym wy- uczestników naszych konkursów na zatrudnienie w firmie.
opinię na temat firmy. Z targów przywoziliśmy wiele CV, bo starczająco dużo uwagi, aby mieli szansę zadać wszystkie Sprawdzamy też w raportach, takich jak Universum, jak na-
ludzie przynosili je wtedy w wersji papierowej. nurtujące ich pytania. sze komunikaty są odbierane przez studentów i czy kanały,
Obecnie obie strony mają parę rzeczy do przemyślenia, jeśli Sama formuła targów powinna być przedmiotem rozmów które wybieramy, są wykorzystywane przez kandydatów. »
chodzi o targi pracy – my, pracodawcy, chętnie podczas tych wśród specjalistów EB.
MAGAZYN EMPLOYER BRANDING numer 3(6)/2014 Znam wielu pracowników, którzy
wspominają swój pierwszy kontakt
z EY podczas targów. To właśnie
podczas rozmów targowych kandydat
może lepiej zrozumieć, czym firma się
zajmuje, i ostatecznie przekonać się
(lub zniechęcić) do aplikowania.
# 11