Page 42 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 42

WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…

 EMPLOYER BRANDING
                OD KOŁYSKI

                                                     Dzieci są zazwyczaj ciekawe, czym się zajmują ich rodzice, dlatego możliwość zo­
                                                     baczenia miejsca pracy mamy czy taty jest dla nich dużą frajdą. Pracodawcy coraz
                                                     częściej zapraszają najmłodszych do biura, np. z  okazji Dnia Dziecka, Matki albo
                                                     Ojca. Jednak niektórzy robią znacznie więcej, zyskując zarazem wizerunek firmy
                                                     przyjaznej rodzinie.

Praktyka zapraszania dzieci do biura ma ponad-       a także uświadomi, jak wielką wartość ma eduka-    mówi Rusłana Krzemińska, specjalista ds. PR
dwudziestoletnią tradycję w  Stanach Zjednoczo-      cja. Większe firmy organizują dni otwarte również  WESSLING Polska. Spotkanie rozpoczyna się od
nych, Kanadzie i  Australii. Tam, dzięki programo-   dla dzieci osób bezrobotnych i całej społeczności  poczęstunku połączonego z  krótką prezentacją
wi Take our Daughters and Sons to Work, raz          lokalnej.                                          na temat tego, czym na co dzień zajmują się pra-
do roku pociechy mogą towarzyszyć rodzicom                                                              cownicy firmy. Zwiedzanie biura jest dla dzieci nie
podczas wypełniania codziennych obowiązków           FIRMA Z DOBRYM KLIMATEM DLA RODZINY                lada atrakcją, głównie ze względu na laborato-
zawodowych. W  każdy czwarty czwartek kwiet-         W Polsce przykładem firmy organizującej Rodzin-    ria: stacjonarne i mobilne, w których znajdują się
nia pracownicy mają możliwość przyjścia do pra-      ne Dni Otwarte, jest WESSLING Polska. – Pomysł     stacje badawczo-analityczne WESSLING Polska.
cy z dziećmi. Organizatorzy wierzą, że pokazanie     Dni Otwartych spotkał się z dużym entuzjazmem      Największą i najciekawszą rozrywką dla dzie-
dzieciom otoczenia biznesowego nauczy ich doce-      ze strony wszystkich pracowników. Tym bardziej,    ci są pokazy eksperymentów naukowych (one
niania niejednokrotnie ciężkiej pracy ich rodziców,  że konsultowaliśmy z  nimi szczegóły projektu –    robią wrażenie nawet na dorosłych). Najmłodsi

                                                     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47