Page 42 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 42
WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…
EMPLOYER BRANDING
OD KOŁYSKI
Dzieci są zazwyczaj ciekawe, czym się zajmują ich rodzice, dlatego możliwość zo
baczenia miejsca pracy mamy czy taty jest dla nich dużą frajdą. Pracodawcy coraz
częściej zapraszają najmłodszych do biura, np. z okazji Dnia Dziecka, Matki albo
Ojca. Jednak niektórzy robią znacznie więcej, zyskując zarazem wizerunek firmy
przyjaznej rodzinie.
Praktyka zapraszania dzieci do biura ma ponad- a także uświadomi, jak wielką wartość ma eduka- mówi Rusłana Krzemińska, specjalista ds. PR
dwudziestoletnią tradycję w Stanach Zjednoczo- cja. Większe firmy organizują dni otwarte również WESSLING Polska. Spotkanie rozpoczyna się od
nych, Kanadzie i Australii. Tam, dzięki programo- dla dzieci osób bezrobotnych i całej społeczności poczęstunku połączonego z krótką prezentacją
wi Take our Daughters and Sons to Work, raz lokalnej. na temat tego, czym na co dzień zajmują się pra-
do roku pociechy mogą towarzyszyć rodzicom cownicy firmy. Zwiedzanie biura jest dla dzieci nie
podczas wypełniania codziennych obowiązków FIRMA Z DOBRYM KLIMATEM DLA RODZINY lada atrakcją, głównie ze względu na laborato-
zawodowych. W każdy czwarty czwartek kwiet- W Polsce przykładem firmy organizującej Rodzin- ria: stacjonarne i mobilne, w których znajdują się
nia pracownicy mają możliwość przyjścia do pra- ne Dni Otwarte, jest WESSLING Polska. – Pomysł stacje badawczo-analityczne WESSLING Polska.
cy z dziećmi. Organizatorzy wierzą, że pokazanie Dni Otwartych spotkał się z dużym entuzjazmem Największą i najciekawszą rozrywką dla dzie-
dzieciom otoczenia biznesowego nauczy ich doce- ze strony wszystkich pracowników. Tym bardziej, ci są pokazy eksperymentów naukowych (one
niania niejednokrotnie ciężkiej pracy ich rodziców, że konsultowaliśmy z nimi szczegóły projektu – robią wrażenie nawet na dorosłych). Najmłodsi
42