Page 45 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 45

WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…

                                                                                                                            Źródło: Archiwum Pelion Healthcare Group.

Dzieci pracowników Pelion Helthcare Group miały okazję zobaczyć swoich rodziców wcielających się w role bajkowych postaci.
Same maluchy brały udział w warsztatach teatralnych.

zajęcia z  języka angielskiego – dzieci codziennie    CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE…                                                                                IZABELA RZEPKA
poszerzały zasób słów i  mogły rozmawiać z  na-       Opisane wyżej praktyki są jedynie elementem
tive speakerami, biorąc udział w warsztatach te-      skutecznej polityki prorodzinnej, która opiera się                                                               absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz
atralnych, kulinarnych itp. Podczas tygodnia spor-    na wzajemnym zaufaniu pracownika i  firmy. Na-                                                                   filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W  MJCC
tu, poza zajęciami na świeżym powietrzu, miały        wet najoryginalniejsze atrakcje przygotowane dla                                                                 współtworzy projekty związane z  PR-em rekrutacyjnym.
okazję zobaczyć Muzeum Sportu i Turystyki oraz        maluchów nie przyniosą efektów, jeśli pracodawca                                                                 Wcześniej zajmowała się PR-em w  agencji interaktywnej
Stadion Narodowy. – Ta inicjatywa pomaga rodzi-       nie będzie na co dzień szanował życia rodzinnego                                                                 oraz działała biurze prasowym MediaTorów przyznających
com zapewnić opiekę swoim dzieciom, kiedy oni         osób zatrudnionych w  przedsiębiorstwie. Należy                                                                  studenckie nagrody dziennikarskie.
sami jeszcze nie są na urlopie albo są już po nim.    też pamiętać o  tym, że zarówno pracownicy, jak
Dzieci się integrują, zaprzyjaźniają i  czekają na    i członkowie ich rodzin są najbardziej przekonują-
spotkanie ze swoimi IBM-owymi rówieśnikami  –         cymi ambasadorami każdej firmy i  to oni budują
mówi Agnieszka Dziewulska, dyrektor personal-         wizerunek pracodawcy. Poza tym działania skie-
ny IBM. Po całodziennych atrakcjach na mieście        rowane do najmłodszych odbiorców będą w przy-
dodatkowym bonusem jest „biuro IBM” – miejsce         szłości procentować, bo to pokolenie szybciej, niż
pracy mamy lub taty. Dzieci też to lubią, a nasi ro-  nam się niekiedy wydaje, też wkroczy na rynek
dzice doceniają. W  trakcie wakacji czy ferii przed   pracy.
pracą i po godzinach na naszych korytarzach jest
zdecydowanie bardziej gwarno.

                                                      45
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50