Page 45 - Magazyn Employer Branding nr 9
P. 45
WIADOMOŚCI ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► Z WIZYTĄ U…
Źródło: Archiwum Pelion Healthcare Group.
Dzieci pracowników Pelion Helthcare Group miały okazję zobaczyć swoich rodziców wcielających się w role bajkowych postaci.
Same maluchy brały udział w warsztatach teatralnych.
zajęcia z języka angielskiego – dzieci codziennie CZYM SKORUPKA ZA MŁODU NASIĄKNIE… IZABELA RZEPKA
poszerzały zasób słów i mogły rozmawiać z na- Opisane wyżej praktyki są jedynie elementem
tive speakerami, biorąc udział w warsztatach te- skutecznej polityki prorodzinnej, która opiera się absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz
atralnych, kulinarnych itp. Podczas tygodnia spor- na wzajemnym zaufaniu pracownika i firmy. Na- filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W MJCC
tu, poza zajęciami na świeżym powietrzu, miały wet najoryginalniejsze atrakcje przygotowane dla współtworzy projekty związane z PR-em rekrutacyjnym.
okazję zobaczyć Muzeum Sportu i Turystyki oraz maluchów nie przyniosą efektów, jeśli pracodawca Wcześniej zajmowała się PR-em w agencji interaktywnej
Stadion Narodowy. – Ta inicjatywa pomaga rodzi- nie będzie na co dzień szanował życia rodzinnego oraz działała biurze prasowym MediaTorów przyznających
com zapewnić opiekę swoim dzieciom, kiedy oni osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie. Należy studenckie nagrody dziennikarskie.
sami jeszcze nie są na urlopie albo są już po nim. też pamiętać o tym, że zarówno pracownicy, jak
Dzieci się integrują, zaprzyjaźniają i czekają na i członkowie ich rodzin są najbardziej przekonują-
spotkanie ze swoimi IBM-owymi rówieśnikami – cymi ambasadorami każdej firmy i to oni budują
mówi Agnieszka Dziewulska, dyrektor personal- wizerunek pracodawcy. Poza tym działania skie-
ny IBM. Po całodziennych atrakcjach na mieście rowane do najmłodszych odbiorców będą w przy-
dodatkowym bonusem jest „biuro IBM” – miejsce szłości procentować, bo to pokolenie szybciej, niż
pracy mamy lub taty. Dzieci też to lubią, a nasi ro- nam się niekiedy wydaje, też wkroczy na rynek
dzice doceniają. W trakcie wakacji czy ferii przed pracy.
pracą i po godzinach na naszych korytarzach jest
zdecydowanie bardziej gwarno.
45