Page 22 - MEB10
P. 22

Daj sięWiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
zobaczyć

   – włącz Instagram do swoich działań
   employer brandingowych

      Komunikaty marketingowe coraz częściej są skierowane głównie do ludzi młodych. Trudno się temu dziwić. W ostatnich latach rynek
      konsumencki zdominowało pokolenie urodzone w latach 90. XX wieku i w pierwszej dekadzie obecnego stulecia – tzw. millenialsi.
      Nie inaczej dzieje się też na rynku pracy. Nastąpił moment, w którym wszyscy musimy nauczyć się dostosowywać nasze treści do
      nowych odbiorców i wykorzystywać ich narzędzia. Jednym z nich jest Instagram, który – jak pokazują przykłady – z powodzeniem
      można zastosować do działań employer brandingowych.

Liczby                                             13 mln Polaków ma profil w social mediach. Z tego  Podstawy Instagrama
Zgodnie z  badaniami przeprowadzonymi przez        9,2 mln użytkowników korzysta z nich mobilnie na   Instagram to serwis społecznościowy służą-
TNS Polska na potrzeby raportu „Polska jest Mobi”  co dzień, spędzając w  internecie średnio niemal   cy do dzielenia się zdjęciami i  krótkimi filmami
w  maju 2015 smartfonizacja, czyli świadome ko-    dwie godziny dziennie. Ta popularność daje pole    trwającymi nie dłużej niż 15 sekund. Działa na
rzystanie z  urządzeń mobilnych (smartfonów        do popisu nie tylko działom marketingowym, ale     bazie aplikacji mobilnej. Za pomocą przeglądarki
i  tabletów), w  Polsce wynosiła 58%. W  grupie    również HR-owym, których obecność w sieci i ser-   użytkownik może jedynie skomentować i  polu-
wiekowej 20–29 lat smartfona posiadało 88% ba-     wisach społecznościowych jest coraz bardziej wi-   bić zdjęcie lub skorzystać z wyszukiwarki.
danych, a w grupie 15–19 – aż 91%.                 doczna.

                                                   22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27