Page 26 - MEB10
P. 26

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

#INSTAEB

Polscy pracodawcy dostrzegli już zmiany w sposobie odbio-
ru treści przez młode pokolenie i coraz śmielej wykorzystują
nowe kanały w komunikacji z potencjalnymi kandydatami.
Jednym z  takich kanałów jest Instagram. Serwis stwarza
możliwości interakcji na wielu płaszczyznach. Warto spoj-
rzeć na przykłady firm, które odnalazły już wspólny język
z tamtejszą społecznością, by włączyć Instagram do swojej
strategii employer brandingowej. [AC]

                                                                                                  EY połączył real-time marketing z promocją własnego hashtagu oraz konkursem.

Kluczem do sukcesu na Instagramie są emocje i naturalność. KPMG wykorzystuje oba te elementy      Profil Capgemini jest spójny z ich działaniami EB na innych płaszczyznach, a jednocześnie do-
do promocji konkursu dla potencjalnych kandydatów.                                                stosowany do medium.

                                                                                              26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31