Page 24 - MEB10
P. 24

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Przykład zdjęcia oryginalnego i z zastosowanym filtrem [fot.: arch. autora]  że wypracować własną strategię. Jeśli chcesz      Drugi typ hashtagów, który warto wziąć pod uwa-
                                                                             wiedzieć, czy konkurencja korzysta już z  In-     gę, to takie, które opisują post i to, co znajduje się
                                                                             stagrama, wystarczy wpisać w  wyszukiwarce        na zdjęciu. Za ich pomocą możesz z powodzeniem
                                                                             Google: „nazwa firmy Instagram”, a informacja     promować kulturę organizacyjną firmy oraz war-
                                                                             na ten temat wyświetli się w wynikach wyszu-      tości zawarte w EVP. Jeśli nie wiesz, jakie hashta-
                                                                             kiwania.                                          gi wykorzystać, z pomocą mogą Ci przyjść strony
                                                                                                                               typu: tagsforlikes.com czy top-hashtags.com/in-
                                                                             11 polubień                                       stagram. Takie oznaczenia wpisów nie przełożą się
                                                                             To magiczna bariera, od której widoczna jest      raczej bezpośrednio na realizację celów employer
                                                                             łączna liczba polubień, a  nie nazwy poszcze-     brandingowych, ale pomogą w zdobyciu polubień.
                                                                             gólnych użytkowników, którym spodobało się
                                                                             zdjęcie. O wiele łatwiej jest podwoić liczbę po-  Zdjęcia
                                                                             lubień, mając ich co najmniej 11, niż dojść do    Zdjęcie biurka, krzesła, kubka z kawą czy hali pro-
                                                                             tej liczby. Analogicznym przykładem może być      dukcyjnej może się wydać niezbyt interesujące,
                                                                             konto na LinkedIn posiadające powyżej 500         ale jeśli dodasz do tego odpowiedni filtr i ciekawy
                                                                             połączeń – każdy chciałby, aby jego profil też    opis, masz większą szansę na sukces! Dlatego nie
                                                                             tak się prezentował. W osiągnięciu 11 polubień    bój się eksperymentować. Rób zdjęcia, baw się fil-
                                                                             na pewno pomogą hashtagi.                         trami, rozjaśniaj, zmieniaj nasycenie, dodaj winietę
                                                                                                                               lub stwórz kolaż. Ograniczeniem jest jedynie Twoja
                                                                             Hashtagi                                          wyobraźnia. Zobaczysz, jak bardzo zdjęcie po kilku
                                                                             Są ważnym elementem publikowanych postów.         zmianach może się różnić od oryginału. Pamiętaj,
                                                                             Odpowiednio dobierając hashtagi, można do-        że im ciekawsza forma fotografii, tym lepszy efekt
                                                                             trzeć do szerokiej grupy odbiorców. Pamiętaj,     w  postaci polubień, komentarzy i  nowych obser-
                                                                             że w poście możesz ich dodać maksymalnie 30.      wujących.
                                                                             Większa liczba sprawi, że post zostanie opubli-
                                                                             kowany bez żadnego z nich.                        Zbuduj społeczność, która będzie Cię
                                                                                                                               obserwować
                                                                             W przypadku działań związanych z  employer        Nie ma złotego środka, który sprawi, że w kilka dni
                                                                             brandingiem warto umieszczać hashtagi typu        profil będzie miał setki obserwujących, a  działania
                                                                             #nazwafirmy, #kariera #praca #miasto #dziel-      zmierzające do budowania społeczności równie
                                                                             nica, czyli takie, które pozwalają na łatwe do-   często okazują się strzałem w dziesiątkę jak totalną
                                                                             tarcie do firmowego profilu przez potencjalnych   klapą. Podobnie jak w przypadku zdjęć – trzeba eks-
                                                                             kandydatów lub mieszkańców miasta zaintere-       perymentować. Korzystaj np. z wyszukiwarki i bądź
                                                                             sowanych pracą w  danym przedsiębiorstwie.        aktywny na innych kontach – komentuj, zostawiaj

                                                                             24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29