Page 28 - MEB10
P. 28
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Kolejne firmy z całego świata dołączają do wyścigu o ta-
lenty. Przedsiębiorstwa coraz bardziej zdają sobie sprawę
z tego, że z sobą rywalizują, by pozyskać odpowiednich
pracowników. Kluczem do sukcesów w tej rywalizacji jest
employer branding i precyzyjne zdefiniowanie wartości wy-
różniających pracodawcę. Samo ich określenie to jednak
nie wszystko – ważne jest też ich przekazanie i podtrzymy-
wanie w świadomości współpracowników oraz pozostałych
specjalistów z branży.
Przed takim wyzwaniem w 2014 roku stanął zespół zajmujący się em-
ployer brandingiem w Luxoft – musieliśmy znaleźć sposób, by jak najlepiej
uchwycić aktualne wartości firmy i zredefiniować Employee Value Pro-
position (EVP), czyli ofertę dla pracowników i potencjalnych kandydatów.
Wiedzieliśmy, że trudno określić w kilku słowach filozofię firmy, szcze-
gólnie że ta przybierała nowe kształty, kiedy dostosowywaliśmy się do
28