Page 28 - MEB10
P. 28

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

                                                                                                      Kolejne firmy z  całego świata dołączają do wyścigu o  ta-
                                                                                                      lenty. Przedsiębiorstwa coraz bardziej zdają sobie sprawę
                                                                                                      z  tego, że z  sobą rywalizują, by pozyskać odpowiednich
                                                                                                      pracowników. Kluczem do sukcesów w  tej rywalizacji jest
                                                                                                      employer branding i precyzyjne zdefiniowanie wartości wy-
                                                                                                      różniających pracodawcę. Samo ich określenie to jednak
                                                                                                      nie wszystko – ważne jest też ich przekazanie i podtrzymy-
                                                                                                      wanie w świadomości współpracowników oraz pozostałych
                                                                                                      specjalistów z branży.

                                                                                                                          Przed takim wyzwaniem w  2014 roku stanął zespół zajmujący się em-
                                                                                                                          ployer brandingiem w Luxoft – musieliśmy znaleźć sposób, by jak najlepiej
                                                                                                                          uchwycić aktualne wartości firmy i  zredefiniować Employee Value Pro-
                                                                                                                          position (EVP), czyli ofertę dla pracowników i potencjalnych kandydatów.
                                                                                                                          Wiedzieliśmy, że trudno określić w  kilku słowach filozofię firmy, szcze-
                                                                                                                          gólnie że ta przybierała nowe kształty, kiedy dostosowywaliśmy się do

                                                                   28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33