Page 30 - MEB10
P. 30

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Ilustracje: WWW Luxsoft                                              •  grupy fokusowe – przeprowadziliśmy takie
                                                                     badanie w  czasie pracy nad kampanią „Join the
                                                                     A-Players”. Pozwoliło to nie tylko na zdefiniowanie
                                                                     kluczowego przesłania naszej kampanii. Dzięki ba-
                                                                     daniom zdefiniowaliśmy także to, co chcemy ko-
                                                                     munikować w szerszej perspektywie – do wszyst-
                                                                     kich kandydatów z wybranych grup docelowych;
                                                                     •  mniej formalne sposoby badań – w zbieraniu po-
                                                                     mysłów i informacji może też pomóc luźna konwer-
                                                                     sacja przy kawie czy w czasie lunchu. Takie spotka-
                                                                     nia w  cztery oczy okazały się świetnymi okazjami
                                                                     do dzielenia się opiniami na temat firmy, a dla zespo-
                                                                     łu marketingu – szybkiego wglądu w  to, co myślą
                                                                     pracownicy. Niestety, poznawaliśmy w  ten sposób
                                                                     zdanie zaledwie jednej osoby, a  każdy ma własne
                                                                     uprzedzenia i  stereotypy, które wpływają na osąd
                                                                     na temat firmy.

                                                                     To już pozwalało nam pogłębić naszą wiedzę
                                                                     o  firmie, ale chcieliśmy przyjrzeć się naszemu
                                                                     EVP jeszcze dokładniej, nie tylko po łebkach, naj-
                                                                     lepiej wykorzystując kreatywną drogę dotarcia
                                                                     do tego, co mogliby powiedzieć nasi współpra-
                                                                     cownicy. Właśnie wtedy przyszedł nam do gło-
                                                                     wy pomysł Capsule of Awesome, czyli Kapsuły
                                                                     Niesamowitości.

                                                                     Głównym założeniem projektu było zachęcenie
                                                                     naszych talentów z całego świata do nakręcenia
                                                                     filmów i uchwycenia wielu różnych momentów
                                                                     z  ich codziennej pracy. Podstawowymi hasła-
                                                                     mi całego przedsięwzięcia były dobra zabawa,
                                                                     kreatywność i relacje. Jaki był plan? Stworzyli-
                                                                     śmy kapsułę – pomarańczowe, wytrzymałe pu-

                                                                 30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35