Page 24 - MEB11
P. 24

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

pzerrwaacćyze hsteuretontyikpeam
Czy potrafisz wyobrazić sobie świat bez stali? Bez aut, pralek, widelców i samolotów? A czy zdajesz sobie sprawę, że 70%
potencjału produkcyjnego polskiego przemysłu hutniczego skupia grupa ArcelorMittal? Między innymi świadomość tego
faktu staramy się budować poprzez działania Programu Edukacyjnego ZainSTALuj się.

Podsumowanie VII edycji Programu ZainSTALuj się.                                                            Pomysł na organizację projektu zrodził się w na-
                                                                                                            szych głowach w trakcie naboru do I edycji Progra-
                                                                                                            mu Stażowego ZainSTALuj się. Inicjatywa ruszyła
                                                                                                            w  2008 roku i  była adresowana do absolwen-
                                                                                                            tów uczelni technicznych. Jeszcze w  trakcie akcji
                                                                                                            promocyjnej okazało się, że wielu studentów nie
                                                                                                            kojarzy nazwy ArcelorMittal i  nie ma świadomo-
                                                                                                            ści, że lokalne zakłady przemysłowe, wchodzące
                                                                                                            kiedyś w skład holdingu Polskich Hut Stali, należą
                                                                                                            teraz do tej grupy. Podczas rekrutacji porównali-
                                                                                                            śmy również nasze oczekiwania wobec kandyda-
                                                                                                            tów z rzeczywistymi kompetencjami aplikujących.
                                                                                                            Okazało się, że wyzwaniem dla naszych rekrute-
                                                                                                            rów było znalezienie absolwentów z  pożądanymi
                                                                                                            przez nas umiejętnościami. Młodzi inżynierowie
                                                                                                            nie władali w  wystarczającym stopniu językiem
                                                                                                            angielskim, mieli również problem z praktycznym
                                                                                                            zastosowaniem wiedzy wyniesionej z uczelni.

                                                                 24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29