Page 22 - MEB11
P. 22

Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…

Plakat ze snapkodem odsyłający do zadania rekrutacyjnego.        Do tego teamu Fenomem szukał „digital native”.

podaje firma, na ogłoszenia odpowiedziało ponad 2          dydatów, ponieważ występowali oni w swoim oto-      Cała akcja z  pewnością przyniosła firmie olbrzymi
tys. użytkowników. Snapy przysyłane przez kandy-           czeniu naturalnym, gdzie mogli czuć się swobodnie,  rozgłos jeszcze przed samym otwarciem i zatrudnie-
datów przedstawiały nie tylko umiejętności dopaso-         mogli być sobą, a nie udawać kogoś innego, jak to   niem załogi. O akcji pisały takie portale jak: CNBC,
wane do profesji barmana czy kelnerów; na filmikach        często bywa na rozmowach kwalifikacyjnych. Sześć    Independent czy Time, co dla sieci pubów było ol-
były również osoby prezentujące magiczne sztucz-           na dziewięć osób pracujących w Sober Lane zostało   brzymią reklamą. Nietypowa rekrutacja pokazała
ki, opowiadające dowcipy czy jeżdżące na rowerze.          zatrudnionych przez tę popularną aplikację, jednak  Sober Lane jako miejsce otwarte na nowe rozwiąza-
Według tego, co powiedział Cantillon w ABC Radio           żadna z  nich nie związała się z  pubem na dłużej   nia, przyjazne młodym ludziom, które unika sztyw-
News, aplikacja pozwoliła na lepsze poznanie kan-          (obecnie żadna z nich nie pracuje w Sober Lane).    nych schematów i stawia na bezpośrednie relacje.

                                                                 22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27