Page 22 - MEB11
P. 22
Wiadomości ► EB WEDŁUG… ► PORADNIK ► CASE STUDIES ► z WIZYTĄ U…
Plakat ze snapkodem odsyłający do zadania rekrutacyjnego. Do tego teamu Fenomem szukał „digital native”.
podaje firma, na ogłoszenia odpowiedziało ponad 2 dydatów, ponieważ występowali oni w swoim oto- Cała akcja z pewnością przyniosła firmie olbrzymi
tys. użytkowników. Snapy przysyłane przez kandy- czeniu naturalnym, gdzie mogli czuć się swobodnie, rozgłos jeszcze przed samym otwarciem i zatrudnie-
datów przedstawiały nie tylko umiejętności dopaso- mogli być sobą, a nie udawać kogoś innego, jak to niem załogi. O akcji pisały takie portale jak: CNBC,
wane do profesji barmana czy kelnerów; na filmikach często bywa na rozmowach kwalifikacyjnych. Sześć Independent czy Time, co dla sieci pubów było ol-
były również osoby prezentujące magiczne sztucz- na dziewięć osób pracujących w Sober Lane zostało brzymią reklamą. Nietypowa rekrutacja pokazała
ki, opowiadające dowcipy czy jeżdżące na rowerze. zatrudnionych przez tę popularną aplikację, jednak Sober Lane jako miejsce otwarte na nowe rozwiąza-
Według tego, co powiedział Cantillon w ABC Radio żadna z nich nie związała się z pubem na dłużej nia, przyjazne młodym ludziom, które unika sztyw-
News, aplikacja pozwoliła na lepsze poznanie kan- (obecnie żadna z nich nie pracuje w Sober Lane). nych schematów i stawia na bezpośrednie relacje.
22